parfume sider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

SaNiNa

Hej...

Ja nu er min kenzo parfume med at være helt tom kan lige tvinge nogle droper ud... Kunne rigtig godt tænke mig den igen men syntes den er rimelig dyr, har søgt en hele del på nette efter nogle gode parfume sider men syntes ikke rigtig der er noget det billigste sted jeg har set den er parfumepluds til 345kr det skal være eau de parfume hvis i ved hvor jeg kan finde en så venter jeg på jeres henvisning:)

Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Kloster

Hej Sanne.

Har selv købt en del parfumer på qxl...

Prøv det...

Venlig hilsen
Kloster (H)

Anmeld

9. marts 2008

Pia.

Eller en smut tur til Tyskland - der er selvfølgelig rejsen oven i, men hvis man nu alligevel skulle der ned af - så kan du få den billigere på færgen...

Men prøv som kloster skriver på qxl - der inde kan man finde mange gode ting.

(H) - fra Pia.

Anmeld

10. marts 2008

SaNiNa

hvad er det for færge i har snakket så meget om herinde?

Sanne

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

...Det er bare færgen til og fra Tyskland - altså vi tager den jo fra Rødby.. der er en del at spare på dufte ... Desværre er der ikke så meget andet på selve færgen hvor man spare penge - der er vist lidt tasker, punge m.m - men jeg har ikke helt styr på den danske pris på de taske mærker... ?!?

ellers skal man handle lidt i selve tyskland - der er i hvert fald en del hvor det er billiger, men selvfølgelig skal man lægge rejsen oven i.. så det skal jo være fordi at man alligevel skal der over eller man bare gerne vil have en hyggelig tur ud af det...

(H) - fra Pia...

Anmeld

10. marts 2008

Lullaby

ebay.com
Der har vi med fordele købt både bøger, boxershorts og også punge :) Man skal så selv holde øje med om det land de sender fra er fra Eu ellers kommer der moms men hvis de er fra Eu så sparer man mange penge. Vi har også købt en Seiko ur hvor vi sparede 1500 kr og der var worldwide garanti med så det var originalt :)
Du skal så have en konto som på qxl og der går et par dage før du får koden men så virker det bare og som regel betaler du via ewire som så garanterer dig for at du får pengene igen hvis det er det går helt galt (hvilket jeg dog ikke har oplevet) :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.