Ventetøj: Søger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
721 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

JonTri

BILLIGT ventesommertøj str m/l (38-40/42).
Desuden vil jeg høre om nogen ligger inde med lækre ammebher str 70E eller 75D. Gerne fra hotmilk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

amalfine

JonTri skriver:

Desuden vil jeg høre om nogen ligger inde med lækre ammebher str 70E eller 75D. Gerne fra hotmilk!

Hejsa! Jeg har en amme bh i 85D, str. jeg plejer at bruge, men den var for lille i skålstørrelsen og også rundt om (dog er der en forlænger med). Så måske den passer dig. Den er fra carriwell og jeg har forsøgt at bruge den max 5 gange. Den er stadig i "etui" og det hele. Du kan købe den for 150,-, hvis det er...   http://www.carriwell.dk/lace/dropcup_bra.asp

Anmeld

9. maj 2012

JonTri

amalfine skriver:

Hejsa! Jeg har en amme bh i 85D, str. jeg plejer at bruge, men den var for lille i skålstørrelsen og også rundt om (dog er der en forlænger med). Så måske den passer dig. Den er fra carriwell og jeg har forsøgt at bruge den max 5 gange. Den er stadig i "etui" og det hele. Du kan købe den for 150,-, hvis det er...   http://www.carriwell.dk/lace/dropcup_bra.asp

Hejsa. Tak for tilbuddet, men troe den bliver for stor i omkredsen. Den er ellers fiin og ikke så "kedelig" som mange andre

Anmeld

17. maj 2012

Angelspot

JonTri skriver:

Har dette her. De to første er fra Mammalisious str M. De andre er også M eller str 38/40. Skriv hvis der er noget du vil have info omkring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.