Det kan ske når som helst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Guldimaven

Hvornår er det man siger fra, at fødslen kan ske når som helst?

Inde i mit hoved kan jeg kun føde, fra termin af og frem.. Men ja sådan hænger det jo ikke lige sammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Chevro

Er det ikke fra man er højgravid? fra uge 37.

Anmeld

3. maj 2012

Faith

Alt fra uge 37 til 42 er normalt

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

Chevro skriver:

Ja okay, der er bare også mange delte meninger omkring hvornår man er højgravid.. Men okay, så har jeg kun 6 dage til at jeg er højgravid, det er nu dejligt nok!

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

Faith skriver:

Alt fra uge 37 til 42 er normalt

Yes! Så er der en uge til!  Men okay, kan jo lige så godt regne med at gå over termin. ( det har jeg gjort lige fra starten af.)

Anmeld

3. maj 2012

AnnaK89

Chevro skriver:

At være højgravid er ikke fra uge 37

Nogen mener man allerede er højgravid når man kommer i 3. trimester

TS - fra uge 37-42 er normalt, men nogen føder jo et par uger eller mere før tid, så i princippet kan det jo ske når som helst "altid".

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

AnnaKJ skriver:

TS - fra uge 37-42 er normalt, men nogen føder jo et par uger eller mere før tid, så i princippet kan det jo ske når som helst "altid".

Ja, det er selvfølgelig rigtigt..  

Anmeld

3. maj 2012

Faith

Guldimaven skriver:

Yes! Så er der en uge til!  Men okay, kan jo lige så godt regne med at gå over termin. ( det har jeg gjort lige fra starten af.)

Ja hvis man regner med at gå over tid bliver man ikke skuffet. Da jeg fik mine tvillinger for 22 måneder siden fødte jeg fuldstændig uventet i uge 33+3. Var slet ikke forberedt! Denne gang regner jeg med at gå til termin. Er 33+2 i dag og der er ingen tegn til snarlig fødsel

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

Faith skriver:

Ja hvis man regner med at gå over tid bliver man ikke skuffet. Da jeg fik mine tvillinger for 22 måneder siden fødte jeg fuldstændig uventet i uge 33+3. Var slet ikke forberedt! Denne gang regner jeg med at gå til termin. Er 33+2 i dag og der er ingen tegn til snarlig fødsel

Ja, det er nemlig lige præcis derfor! Jeg er 36+1 idag, og har heller ingen tegn på snarlig fødsel overhovedet..

Anmeld

3. maj 2012

Chevro

AnnaKJ skriver:

Nå, det siger både lægen og jordmoder? :/ Men okay, hvis ikke de ved det - så er det svært at regne med noget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.