Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er i dag i uge 8 med mit andet barn.. Jeg har stadig ikke været ved lægen, så nu bliver jeg lige nød til at høre, om I kan hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg arbejder et sted, hvor vi ofte kan risikere at bære på kasser på omkring 10 kg, og andre tunge sager.. Skal jeg allerede nu sige fra over for det, eller skal jeg ikke bekymre mig endnu? Jeg løfter på min datter på 11-12 kg. Det er ikke til at undgå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er i dag i uge 8 med mit andet barn.. Jeg har stadig ikke været ved lægen, så nu bliver jeg lige nød til at høre, om I kan hjælpe mig med mit spørgsmål. Jeg arbejder et sted, hvor vi ofte kan risikere at bære på kasser på omkring 10 kg, og andre tunge sager.. Skal jeg allerede nu sige fra over for det, eller skal jeg ikke bekymre mig endnu? Jeg løfter på min datter på 11-12 kg. Det er ikke til at undgå
De siger jo at man som gravid må løfte 10-12 kg. maks.
- Så der ville jeg melde ud til arbejdspladsen at jeg er gravid, og derfor ikke kan løfte tungere ting end det.
Og så er det ellers bare at lytte til kroppen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128