19+0 og tilbagevende kvalme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Lenaogkasper

Hej piger.

Ja jeg har døjet med kavlme fra uge 6 til 16 hvor jeg kastede op hver dag mange gange, dog de sidste uger kun om morgenen

Nu har kvalmen været væk siden uge 16 ca. og har nydt ikke at have hovedet hængende i toilettet hele tiden.

Men hovsa hvad var det! igen i morgen startede jeg med at kaste op og har fortsat hele dagen i dag øv, det er lige som da jeg var ca. 10 uger henne!

kan kvalmen godt bare vende tilbage med fornyet styrker efter en pause på næsten 1 md?

og KVALME du har bare at gå din vej for på søndag rejser jeg til tyrkiet og du skal ikke med!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Masig

Sjovt, har lige tænkt på at lave en lignende tråd.. Godt nok er jeg 26+ og har ikke haft kvalme siden ca uge 13-14 stykker, men synes den er begyndt at vænne tilbage igen... Kaster ikke op, men kvalmen er der altså...

Anmeld

3. maj 2012

Lenaogkasper

Masig skriver:

Sjovt, har lige tænkt på at lave en lignende tråd.. Godt nok er jeg 26+ og har ikke haft kvalme siden ca uge 13-14 stykker, men synes den er begyndt at vænne tilbage igen... Kaster ikke op, men kvalmen er der altså...

Det er da simpelthen så træls!

Håber for dig at din kvalme snart forsvinder og ber en bøn til at min også forlader mig og min krop igen.

Anmeld

3. maj 2012

Masig

Lenaogkasper skriver:

Det er da simpelthen så træls!

Håber for dig at din kvalme snart forsvinder og ber en bøn til at min også forlader mig og min krop igen.

Ja det er super træls, lige som man troede man var sluppet for den... Men for den forsvinder lige om lidt for os begge...

Anmeld

3. maj 2012

Lenaogkasper

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.