Hjælp!? Menstruation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Røverdatter

Hej allesammen,

Så kom menstruationen her til morgen - for første gang siden fødslen - min søn er 7 måneder... og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre  hehe, det var måske lidt overdrevet - men det er fordi jeg faktisk ikke ved om jeg må bruge tampon, eller om jeg SKAL bruge bind? Det er jo ved at være længe siden fødslen..

Håber i kan hjælpe mig, for jeg vil gerne bruge tampon, som jeg også gjorde før graviditeten, men er ikke sikker på om jeg må?

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Røverdatter

Himmelsmil skriver:

Hej allesammen,

Så kom menstruationen her til morgen - for første gang siden fødslen - min søn er 7 måneder... og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre  hehe, det var måske lidt overdrevet - men det er fordi jeg faktisk ikke ved om jeg må bruge tampon, eller om jeg SKAL bruge bind? Det er jo ved at være længe siden fødslen..

Håber i kan hjælpe mig, for jeg vil gerne bruge tampon, som jeg også gjorde før graviditeten, men er ikke sikker på om jeg må?

Tak 

Anmeld

3. maj 2012

Princesspigen

jeg har godt nok aldrig født men jeg kan ikke se det sku være et problem når nu han er 7 måneder...

Anmeld

3. maj 2012

lassemor07

Himmelsmil skriver:

Hej allesammen,

Tak 

Når det er så længe siden ud har født så må du bruge lige hvad du vil
Man siger af det er de første 8 uger man ikke skal bruge tampon pga infektion risiko

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

lassemor07 skriver:

Når det er så længe siden ud har født så må du bruge lige hvad du vil
Man siger af det er de første 8 uger man ikke skal bruge tampon pga infektion risiko

Enig... Så længe de 8 uger er gået så kan du bruge det du vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.