JUHUUU Jeg har faaet en OXO kokken skraldespand af manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.238 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Miamaja

DET var lige den jeg onskede mig!! og saa kom gemalen med overraskelsen igaar! den er helt vild dyr men saa flot. Oxo Good Grips Touch Can 10-1/2-Gallon/40-Liter, Brushed Stainless Steel

jaa, maaske ikke en videre romantisk gave men jeg er vist ikke den vildeste romantiker. jeg ville hellere have den skraldespand end roser eller smykker, toj eller noget andre ikke romantikere ligesom mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

stumpen-89

hehe hvor fedt.. er det ikke den der plejer at være med i The Sims?

Anmeld

16. april 2009

Mormilla

Det er super flot
Jeg vil os hellere ha noget andet, jeg er heller ikke til roser og alt det

Anmeld

16. april 2009

Honningblomst

Du er da vidst ret glad for at købe ting til dit køkken...hvis jeg nogensinde fik køkkenting i gave, om det så var af forældre, kærester eller andre, så blev det byttet til noget til MIG med det samme....jeg er så lidt en husmor når det handler om praktisketing, hader det...har det af nød, men ikke lyst og kun det billige...
Så...øh...tillykke med spanden, madam skrald..

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

stumpen-89 skriver:

hehe hvor fedt.. er det ikke den der plejer at være med i The Sims?

aner det ikke, men jeg har ikke snakket om andet end den skraldespand siden jeg saa den i vores stor center. forst naegtede gemalen at vi skulle kobe den absolut dyreste skraldespand, men da den nu er paa tilbud saa gav han sig til sidst og som han sagde, saa slipper han for at hore mig snakke om skraldespande..hehe

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Du er da vidst ret glad for at købe ting til dit køkken...hvis jeg nogensinde fik køkkenting i gave, om det så var af forældre, kærester eller andre, så blev det byttet til noget til MIG med det samme....jeg er så lidt en husmor når det handler om praktisketing, hader det...har det af nød, men ikke lyst og kun det billige...
Så...øh...tillykke med spanden, madam skrald..

hahaha.. ja madamskrald er jeg blevet, siden vi kobte vores drommehus gaar jeg KUN op i mobler og kokken ting og sager. jeg har ikke handlet toj til mig selv i 1 helt aar faktisk.

og for jeg fik guldklumpen brugte jeg ALLE mine penge paa mig selv: 600 kr til frisor hver 6 uge, hver maaned nyt toj, sminke fra lancome og dyre shampooer og balsam.
nu bliver de penge brugt paa helt andre ting. jeg har vendt 80 grader maa man sige

Anmeld

16. april 2009

Lullaby

Du er da vidst ret glad for at købe ting til dit køkken...hvis jeg nogensinde fik køkkenting i gave, om det så var af forældre, kærester eller andre, så blev det byttet til noget til MIG med det samme....jeg er så lidt en husmor når det handler om praktisketing, hader det...

I min familie er det kotyme at kvinderne ønsker sig ting til hjemmet, altså viskestykker, håndklæder og den slags. Jeg kæmper stadig en kamp med min mormor hver gang jeg skal have gaver af dem fordi jeg netop IKKE gider sådan noget

Anmeld

16. april 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hahaha.. ja madamskrald er jeg blevet, siden vi kobte vores drommehus gaar jeg KUN op i mobler og kokken ting og sager. jeg har ikke handlet toj til mig selv i 1 helt aar faktisk.

og for jeg fik guldklumpen brugte jeg ALLE mine penge paa mig selv: 600 kr til frisor hver 6 uge, hver maaned nyt toj, sminke fra lancome og dyre shampooer og balsam.
nu bliver de penge brugt paa helt andre ting. jeg har vendt 80 grader maa man sige

Jeg har været der hvor de materielle ting eller mere huset tog det meste af tid og penge og det var jo rigtigt dengang, men må indrømme at jeg aldrig når dertil igen.
Jeg bruger ikke mange penge på tøj og mit ydre ellers...faktisk har jeg slet ikke mange penge at bruge, men dem jeg har går ikke til det materielle,,,,oplevelser er dejlige at bruge penge på og så koster det jo også penge at have tid til ungerne og det er i hvert fald vigtigt for mig.
Dermed ikke sagt at det ene udelukker det andet eller at det ene er bedre end det andet...men jeg kommer bare aldrig til at synes det er vigtigt at alt i hjemmet er pænt og perfekt og dyrt oog smart...aldrig..
knus..

Anmeld

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Tillykke med spanden

Kan den noget særligt? Eller er det bare designet du er vild med

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

Eva skriver:

Jeg har været der hvor de materielle ting eller mere huset tog det meste af tid og penge og det var jo rigtigt dengang, men må indrømme at jeg aldrig når dertil igen.
Jeg bruger ikke mange penge på tøj og mit ydre ellers...faktisk har jeg slet ikke mange penge at bruge, men dem jeg har går ikke til det materielle,,,,oplevelser er dejlige at bruge penge på og så koster det jo også penge at have tid til ungerne og det er i hvert fald vigtigt for mig.
Dermed ikke sagt at det ene udelukker det andet eller at det ene er bedre end det andet...men jeg kommer bare aldrig til at synes det er vigtigt at alt i hjemmet er pænt og perfekt og dyrt oog smart...aldrig..
knus..

eva du har helt ret.
det er da helt klart fordi jeg har aldrig haft vores eget dromme hus for nu. saa det er forst nu jeg rigtig har kunne prove at indrette mit hjem som jeg vil. saa det gaar jeg op i nu. er jeg lykkeligere menneske end for: nej. det er da behageligere men det er ikke det der gor mig lykkelig indeni. det er helt basale ting der giver mig grund til at smile.
jeg nyder bare at prove at have alle de der unodvendige ting og sager en gang i livet. saa har jeg da provet det.

jeg voksede op det meste af mit liv med at spinke og spare, saa det er dejligt forfriskende at bare prove lidt andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.