Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Becks skriver: Tillykke hvor er det stort Håber jeg kan følge i dine spor med en januar baby også
Tillykke hvor er det stort
Håber jeg kan følge i dine spor med en januar baby også
Det håber jeg også! Det fortjener du!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Da jeg så den her... Stregen er tydeligere IRL end på billederne, men den er der skam... Ej altså... Ser vidst ud til at jeg skal være moar igen, nu til et lille januarbarn...
Da jeg så den her...
Stregen er tydeligere IRL end på billederne, men den er der skam...
Ej altså... Ser vidst ud til at jeg skal være moar igen, nu til et lille januarbarn...
Nææh hvor dejligt! Stort stort tillykke
Ej hvor spændende. Tillykke tillykke
VNB skriver: stort tillykke søde hehe kender jo selv den fantastiske følelse du render rundt med lige nu
stort tillykke søde
hehe kender jo selv den fantastiske følelse du render rundt med lige nu
Taaaaaark sød med sød på!!
Ja, det er jo helt vidunderligt...
Nettemor skriver: Tillykke søde
Tillykke søde
Tusind tak søde!!!
Frk-Lotusblomst skriver: Nej for katten daa. STORT TILLYKKE.. WEEEEEEEEEEEEE....Vidste slet ikke i prøvede, men hvor er det skønt for jer.
Nej for katten daa. STORT TILLYKKE.. WEEEEEEEEEEEEE....Vidste slet ikke i prøvede, men hvor er det skønt for jer.
Det gjorde vi sådan set heller ikke, men vi ville heller ikke risikere at der gik så lang tid som der gik før Silas blev i mavsen, så derfor undgik vi det heller ikke
Havde dog ikke regnet med det var liiiiige nu... Men ja, lige meget hvad er han/hun meget meget velkommen i vores familie
Tusind tak søde
Et stort tillykke skal du i hvertfald også have herfra! Er det nr. 2?
_-Kathrine-_ skriver: Wauw... Stort tillykke!!Så kan vi jo næsten følges ad :-) Jeg er også gravid igen, termin sidst i december + - Har også en dreng fra april '11 :-)
Wauw... Stort tillykke!!Så kan vi jo næsten følges ad :-) Jeg er også gravid igen, termin sidst i december + - Har også en dreng fra april '11 :-)
Jaaaaaah, det kan vi da... Fedt Og tillykke til dig også!!
Nina Amelia skriver: Et stort tillykke skal du i hvertfald også have herfra! Er det nr. 2?
Ja det er det og taaark!
Sejt stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128