Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Tusind tak! Ja det er helt vidunderligt... Og overhovedet slet ikke skræmmende ligesom sidste gang jeg så sådan én
Tusind tak!
Ja det er helt vidunderligt... Og overhovedet slet ikke skræmmende ligesom sidste gang jeg så sådan én
var det meget skrammende sidst???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette M skriver: Stort tillykke.
Stort tillykke.
Tusind tak
Muhmi skriver: Da jeg så den her... Stregen er tydeligere IRL end på billederne, men den er der skam... Ej altså... Ser vidst ud til at jeg skal være moar igen, nu til et lille januarbarn...
Da jeg så den her...
Stregen er tydeligere IRL end på billederne, men den er der skam...
Ej altså... Ser vidst ud til at jeg skal være moar igen, nu til et lille januarbarn...
kæmpe stort tillykke sannne så når i lige at komme i kirke først hehe håber du får en nem graviditet
JAMEN SØDE JAMEN JAMEN JAMEN JUBIIIII
STORT TILLYKKE MED DE 2 SMUKKE STREGER og i skal snart giftes jamen altså Sikke en Gave
Kay skriver: var det meget skrammende sidst???
Ja for der havde jeg lige mistet tvillinger en måned forinden... Så der var jeg MEGET nervøs for at miste Silas...
Skræmmende/spændende/helt skørt agtig
Ej dog Stort tillykke!!!!
Muhmi skriver: Orv ja, det har du da egentlig ret i... Hihihihihihhihi Er helt oppe at køre
Orv ja, det har du da egentlig ret i... Hihihihihihhihi
Er helt oppe at køre
Muhmi skriver: Ja for der havde jeg lige mistet tvillinger en måned forinden... Så der var jeg MEGET nervøs for at miste Silas... Skræmmende/spændende/helt skørt agtig
ja oki det kan jeg godt forstå du var... tror nu vi alle bliver en lille smule skræmt... og glade selvfølgelig... men lidt skræmmende... men kan rigtig godt forstå du følte det sådan
Frøken Christiansen skriver: kæmpe stort tillykke sannne så når i lige at komme i kirke først hehe håber du får en nem graviditet
Tusind tak skal du have!
Ja og den kommer vidst til at stå på vand og æblejuice
JAMEN SØDE JAMEN JAMEN JAMEN JUBIIIII STORT TILLYKKE MED DE 2 SMUKKE STREGER og i skal snart giftes jamen altså Sikke en Gave
TOTALT JUBIIIIIIII!!
Det er i hvert fald den bedste bryllupsgave jeg kan få mig JUHUUUUUUUUUUUUUU!! Silas skal være storebror
Er pænt meget oppe og ringe lige nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128