Så er datoen sat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

nattergalen

Så er beslutningen taget og datoen sat.. 

Jeg har længe gået rundt og grublet om hvor vidt jeg skulle have et pks el ej.. Om jeg skulle vælge at føde naturligt og hvilke koncekvenser vil det have for vores lille søn der bliver født med Downs syndrom og 2 hjertefejl.. 
Jeg fandt ro med at skulle tag et pks, netop fordi der er risiko for aks ved en alm fødsel pga hans hjerte..

Så da jeg var hos lægen og til vægtscanning på Riget i går, snakkede jeg med lægen om det.. Hun prøvede selvfølgelig at snakke for en alm fødsel, men hun kunne også godt forstå at vi har haft en svær graviditet og det helst ikke også skulle blive en kompliceret fødsel.. 

Så den 22.maj 2012 er vi sat til at føde

Det kilder helt i maven og det er helt uvirkeligt men hvor vi glæder os til at se vores lille pus

Undskylder på forhånd jeg ikke har været så god til at skrive herinde, men det har været en turbulent periode med en masse at se til for slet ikke at snakke om alle de undersøgelser vi hele tiden skulle til.. 
Men dejligt at have lidt overskud igen.. Men skal dog siges at jeg har været en flittig læser

Rigtig god sommerdag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Koen.

Dejligt du/i har fundet en beslutning i er glade og trygge ved Og ærligt tror jeg at jeg havde valgt det samme, så var der da EN ting man vidste hvordan ville foregå!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

3. maj 2012

JH12

Dejligt i har besluttet jer for hvordan det skal være..
Og kan godt forstå du har valgt at lytte til jer selv, frem for jordemoren..

og rigtig meget held og lykke

Anmeld

6. maj 2012

NNL

Ja det er meget uvirkeligt at kende datoen på forhånd. Kan godt forstå din beslutning, og det er dejligt at høre I er afklaret med det og har valgt det, I føler er rigtigt

En operation er altid hård, men det er en fødsel jo også! Bare sørg for at være godt smertedækket hele tiden, det er det eneste jeg fortryder, da jeg havde så ondt at jeg ikke kunne se min søn blive målt og vejet, da jeg bare lå og ventede på morfin! Skulle have sagt til noget før... Ellers kan jeg berolige dig med at selve operationen ikke er slem, det går lyn hurtigt og man mærker ikke det mindste Og det øjeblik hvor ens lille barn kommer ud, er større end noget andet, selvom det er gennem et hul i maven

Held og lykke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.