Så er beslutningen taget og datoen sat..
Jeg har længe gået rundt og grublet om hvor vidt jeg skulle have et pks el ej.. Om jeg skulle vælge at føde naturligt og hvilke koncekvenser vil det have for vores lille søn der bliver født med Downs syndrom og 2 hjertefejl..
Jeg fandt ro med at skulle tag et pks, netop fordi der er risiko for aks ved en alm fødsel pga hans hjerte..
Så da jeg var hos lægen og til vægtscanning på Riget i går, snakkede jeg med lægen om det.. Hun prøvede selvfølgelig at snakke for en alm fødsel, men hun kunne også godt forstå at vi har haft en svær graviditet og det helst ikke også skulle blive en kompliceret fødsel..
Så den 22.maj 2012 er vi sat til at føde 
Det kilder helt i maven og det er helt uvirkeligt men hvor vi glæder os til at se vores lille pus 
Undskylder på forhånd jeg ikke har været så god til at skrive herinde, men det har været en turbulent periode med en masse at se til for slet ikke at snakke om alle de undersøgelser vi hele tiden skulle til..
Men dejligt at have lidt overskud igen.. Men skal dog siges at jeg har været en flittig læser 
Rigtig god sommerdag til jer alle 
Anmeld