Hvordan har du tabt dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Lunae

Hej piger!

Nu har jeg besluttet mig for at jeg vil forsøge at indarbejde en sund kost i min hverdag. Det kører godt i perioder, men når jeg falder i, er det med et brag!

Er her nogen som har tabt en masse kg og i så fald, hvilke redskaber har i brugt? Har vægttabet været varigt?

Lad os dele vores erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Annette A

Hej og god ide

Jeg kender mange der har rigtig gode erfaringer med vægtvogterne fordi du ikke er bundet til bestemt mad, men finder ud af hvilke point maden har så du på en dag kan regne ud hvad du kan spise indenfor din pointskala. På den måde kan man godt spise usundt nogle gange, men så må man bare spise mindre af noget andet istedet. Det skulle også virke meget hurtigt. Noget med 1-2 kilo på en uge, så man kan hurtigt se resultater.

Har ikke selv prøvet det. Prøver at spise fornuftigt og så cykler jeg tre gange om ugen halvanden tima ad gangen og powerwalker med barnevognen to gange om ugen. På den måde fik jeg tabt 8 kg på 6 mdr efter fødslen af mit 2. barn.

Man skal jo helst kombinere motion og sund kost hvis det reelt skal virke med vægttab. Det ene går sjældent uden det andet.

Anmeld

3. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg har tabt 20 kg og ssom udgangspunkt har vi udeladt alt brød, ris, kartofler og pasta og så i stedet spist en masse grøntsager og salater til det kød vi eller normalt ville spise. Har vi så en gang i mellem haft lyst til pasta/ris, så har det været det grove.

Dog laver jeg stadig lasagne, spiser så bare en hulens masse grøntsager til.

Spiser også et stykke rugbrød til morgenmad.

Spiser også en masse frugt om dagen.

De første 20 kg gik det "nemt" med, jeg vil gerne tabe 5 kg mere, men nu er det svært, da jeg ved hvad jeg kan spise uden at tage på. Vi holdt pause i hele december og januar og der tog jeg slet ikke på.

Jeg har 2 gange om ugen gået til spinning og er nu begyndt at løbe. Det giver så meget mere energi at tage sig, jeg har ikke syntes jeg var træt før i tiden, men nu har jeg meget mere energi.

Bonus er jo også at jeg snart skal ud for at shoppe nyt tøj, så fedt

God fornøjelse - det er kamper værd.

Anmeld

3. maj 2012

forår

Jeg er på WW program. Det er det hvor man tæller point.

Jeg har siden 6/1-12 tabt 9,2kg...uden at dyrker motion overhovedet!

Jeg er blevet mere bevist om hvor meget jeg spiser og hvad. Man finder hurtigt ud af hvilke usunde ting, som ikke "koster" så mange point.

Anmeld

7. maj 2012

Lunae

2skønnebørn skriver:

Jeg har tabt 20 kg og ssom udgangspunkt har vi udeladt alt brød, ris, kartofler og pasta og så i stedet spist en masse grøntsager og salater til det kød vi eller normalt ville spise. Har vi så en gang i mellem haft lyst til pasta/ris, så har det været det grove.

Dog laver jeg stadig lasagne, spiser så bare en hulens masse grøntsager til.

Spiser også et stykke rugbrød til morgenmad.

Spiser også en masse frugt om dagen.

De første 20 kg gik det "nemt" med, jeg vil gerne tabe 5 kg mere, men nu er det svært, da jeg ved hvad jeg kan spise uden at tage på. Vi holdt pause i hele december og januar og der tog jeg slet ikke på.

Jeg har 2 gange om ugen gået til spinning og er nu begyndt at løbe. Det giver så meget mere energi at tage sig, jeg har ikke syntes jeg var træt før i tiden, men nu har jeg meget mere energi.

Bonus er jo også at jeg snart skal ud for at shoppe nyt tøj, så fedt

God fornøjelse - det er kamper værd.

Jeg har hørt rigtig meget godt om "kure" hvor der udelades stivelse eller kulhydrater.

Hvordan ville din dagligdagskost se ud? Jeg synes det er svært at finde på noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.