Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu løber tidsfristen på 6 mdr snart ud.
Hjælp piger! .
Eller i selv kommer med en sammensætning .
Det kan sagtens være et andet navn og så liljan . Altså eksempel
Maria liljan..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Hvis hun absolut skulle hedde Liljan, ville jeg sætte det EFTER det første fornavn. Af de navne, du selv har skrevet, har jeg stemt Maria.
Hvis hun absolut skulle hedde Liljan, ville jeg sætte det EFTER det første fornavn. Af de navne, du selv har skrevet, har jeg stemt Maria.
Maria liljan? Lyder ikke så godt når det ser sådan ud :/
Anonym skriver: Nu løber tidsfristen på 6 mdr snart ud. Hjælp piger! . Eller i selv kommer med en sammensætning . Det kan sagtens være et andet navn og så liljan . Altså eksempel Maria liljan..
Jeg synes på mange måder, at Liljan Elina klinger fint - men det bliver lidt tungt med an-na endelserne. Jeg tror, jeg ville have byttet Elina ud med Elise. Så løber navnet lidt lettere af tungen, synes jeg. Lilljan Elise.
Uanset: Liljan er nydeligt!
Jeg ville droppe de andre navne og kalde hende Liljan eller Lilja De er smukke nok i sig selv!
Hvad går I og kalder hende til dagligt?
Marita skriver: Jeg ville droppe de andre navne og kalde hende Liljan eller Lilja De er smukke nok i sig selv! Hvad går I og kalder hende til dagligt?
Maja84 skriver: Hvordan udtales navnet ?, er det ligesom navnet lillian? Synes elena lillian er rigtig fint
Hvordan udtales navnet ?, er det ligesom navnet lillian? Synes elena lillian er rigtig fint
Ja præcis det samme . Staves bare anderledes
Ok tak
Har stemt Liljan Elina da jeg bedst kan lide det
Jeg vil nu sætte Liljan som navn nr. 2. Jeg synes de her søde
Sofie LiljanEmma LiljanOlivia LiljanFrida Lilijan Melanie Liljan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128