er det nomalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Anonym trådstarter

hey som overskriften siger. når jeg sætter miig ned følger jeg at jeg sætter miig på babyen nogle gange alså at jeg presser den op ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

At du sætter dig på babyen?

Anmeld

16. april 2009

malou

hvorlangt henne er du?

Anmeld

16. april 2009

Anonym trådstarter

malou skriver:

hvorlangt henne er du?

12)3

Anmeld

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Hmm.... altså du kan ikke sætte dig sådan at babyen kommer i klemme hvis det er det du mener. Men det kan da godt føles som om du skubber lidt til ham/hende, da dine mave jo bliver lidt klemt sammen når du sidder ned.

Men tror ikke det er noget du skal være bekymret for, så længe det ikke føles helt forkert, er ekstremt ubehageligt eller gør ondt.
Baby ligger godt og trygt inde i din mave

Anmeld

16. april 2009

Heidi.

Ved godt hvem som har skrevet dette indlæg, og det irritere mig at du er ano... Men nej man sætter sig sgu ikke på barnet..

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Ved godt hvem som har skrevet dette indlæg, og det irritere mig at du er ano... Men nej man sætter sig sgu ikke på barnet..

Åh ha Heidi, der flaschede lige nogle billede forbi mit øje ved din sidste sætning

Anmeld

16. april 2009

Heidi.

Åh ha Heidi, der flaschede lige nogle billede forbi mit øje ved din sidste sætning

Anmeld

16. april 2009

Honningblomst

ALT er helt normalt...du er gravid og det føles bare anderledes, føles gravidt (noget der hedder det-griner) Lad være med at gå så meget op i alt det du mærker...nyd du er gravid og din krop faktisk kan ændre sig eller ville den udstøde barnet.
Fortsat god graviditet...
Eva

Anmeld

16. april 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvis man synes det er så irriterende, så skulle man måske bare lade være med at svare/kigge på indlægget.

Synes da bare man kan ignorere det frem for at komme med spydige bemærkninger.
Men kan man ikke holde en pæn tone i det mindste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.