Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: så bestil da bege to hjem? og så send den retur der ik går??
så bestil da bege to hjem? og så send den retur der ik går??
Ja det kunne jeg da. og se hva der sidder bedst. og måske så beholde begge to. :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TrineMine86 skriver: til konfirmation vil jeg absolut synes den blomstrede synes den sorte er for fin og den anden for fræk
til konfirmation vil jeg absolut synes den blomstrede
synes den sorte er for fin og den anden for fræk
Tak for dit svar. dejligt med enighed. Så er det jo ikke svært at vælge.
Nr. 1 eller nr.3 - er mest til nr. 1
LunaLykke skriver: Den første er mega flot! Så den synes jeg du skal vælge Den sorte er også rigtig flot, men kan godt lide at den første er rigtig sommerlig, den sorte bliver lidt dyster
Den første er mega flot! Så den synes jeg du skal vælge Den sorte er også rigtig flot, men kan godt lide at den første er rigtig sommerlig, den sorte bliver lidt dyster
Tak. kan jeg forresten have sorte stilletter på til den?
bøgelund skriver: Ja det kunne jeg da. og se hva der sidder bedst. og måske så beholde begge to. :b
hihi det kunne jeg også være forfalden til hvis de bægge bare var helt i top
Kay skriver: hihi det kunne jeg også være forfalden til hvis de bægge bare var helt i top
Hvis de begge sidder godt, er det da os helt okay at beholde dem.
bøgelund skriver: Tak. kan jeg forresten have sorte stilletter på til den?
LunaLykke skriver: Ja, det synes jeg godt du kan, de må bare ikke være for klodsede
Ja, det synes jeg godt du kan, de må bare ikke være for klodsede
Nej okay. jeg må prøve mig frem.
Præcis hvad jeg tænkte... Den sorte egner sig mere til noget aften-party og nr. 3 er lidt for "sexet" til en konfirmation
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128