Carl-Emil's mor skriver:
det kan KUN betale sig at have forsikring og undskyld mig folk der ikke har lære det kun på 1 måde...
Tag og ring rundt - jeg betaler 2600 for 2 hunde hvoraf den ene har epilepsi!
Min golden fik kræft da han var 7 mdr og var igennem en ret stor operation på 20 kg + i pris - jeg betalte kun 1350 incl medicin selv resten dækkede forsikringen ...
top danmark er vidst en af dem med lavest selvrisiko 
Nu vælger du dig i en sygdoms-hund dvs en hund er er skamavlet ( igen undskyld men det er de ) og det medfører mange mange fejl i forhold til sygdomme så hvis jeg var dig ville jeg ikke turde lade være med at have en forsikring...
siger ikke tignene for at være ond men er bare hudløs ærlig.. en fransk bull er en skide dejlig hund den har bare været en hund der er langt fra hvordan de var i starten ( det er en golden jo også
)

Altså ikke nødvendigvis, ellers havde det jo ikke været en god forretning for forsikringsselvskaberne ;-) heh
Men ja, tak for ærligheden, og helt enig der er mange ting der kan gå "galt" med en fransk. Ville også helst have en syge forsikring på, men synes bare der er virkelig mange undtagelser for sygedomme, både race bestemte og generale. Men må bare søge lidt videre og håbe jeg finder nogen hvis betingelser jeg kan leve med, Danske forsikringer er i hvert fald ikke en mulighed selvom hun viiirkelig snakkede sin sag i telefonen :-)
Anmeld