Hunde sygeforsikring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

SHERO

Carl-Emil's mor skriver:

det kan KUN betale sig at have forsikring og undskyld mig folk der ikke har lære det kun på 1 måde...

Tag og ring rundt - jeg betaler 2600 for 2 hunde hvoraf den ene har epilepsi!

Min golden fik kræft da han var 7 mdr og var igennem en ret stor operation på 20 kg + i pris - jeg betalte kun 1350 incl medicin selv resten dækkede forsikringen ...

top danmark er vidst en af dem med lavest selvrisiko

Nu vælger du dig i en sygdoms-hund dvs en hund er er skamavlet ( igen undskyld men det er de ) og det medfører mange mange fejl i forhold til sygdomme så hvis jeg var dig ville jeg ikke turde lade være med at have en forsikring...

siger ikke tignene for at være ond men er bare hudløs ærlig.. en fransk bull er en skide dejlig hund den har bare været en hund der er langt fra hvordan de var i starten ( det er en golden jo også )

Altså ikke nødvendigvis, ellers havde det jo ikke været en god forretning for forsikringsselvskaberne ;-) heh

Men ja, tak for ærligheden, og helt enig der er mange ting der kan gå "galt" med en fransk. Ville også helst have en syge forsikring på, men synes bare der er virkelig mange undtagelser for sygedomme, både race bestemte og generale. Men må bare søge lidt videre og håbe jeg finder nogen hvis betingelser jeg kan leve med, Danske forsikringer er i hvert fald ikke en mulighed selvom hun viiirkelig snakkede sin sag i telefonen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Carl-Emil's mor

Tullen85 skriver:

Altså ikke nødvendigvis, ellers havde det jo ikke været en god forretning for forsikringsselvskaberne ;-) heh

Men ja, tak for ærligheden, og helt enig der er mange ting der kan gå "galt" med en fransk. Ville også helst have en syge forsikring på, men synes bare der er virkelig mange undtagelser for sygedomme, både race bestemte og generale. Men må bare søge lidt videre og håbe jeg finder nogen hvis betingelser jeg kan leve med, Danske forsikringer er i hvert fald ikke en mulighed selvom hun viiirkelig snakkede sin sag i telefonen :-)

som du kan se så er tryg ret billig de 2600 er for begge mine hunde og den ene er med epilepsi - så de kunne måske være en mulighed

og ellers så top danmark ret billige og lav selvrisiko...

Anmeld

2. maj 2012

SHERO

Carl-Emil's mor skriver:

som du kan se så er tryg ret billig de 2600 er for begge mine hunde og den ene er med epilepsi - så de kunne måske være en mulighed

og ellers så top danmark ret billige og lav selvrisiko...

Tryg dur ikke, for den dækker kun til 10 år, og de bliver op til 12-14 år gamle, og det er sikkert også der de oftest er syge, så der er jeg bange for blir for dyrt i sidste ende. Prøver at få et tilbud sendt fra top danmark, for kan ikke udmiddelbart udregne prisen derinde.. :-)

Anmeld

2. maj 2012

twinny

Do it....

Kender en der kom af med 50.000 indenfor det første år med deres franske og det var ikke arvelig sygdomme, som de Self ikk dækker...

Men den var ude og lege med vores hund også faldt den også benet den ene gang også var det ryggen også var der hele tiden noget.. Så det var en dyr hund for dem....

Så på de franske vil jeg helt sikkert anbefale det.

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

LilleChelle skriver:

Jeg har begge mine hunde forsikret i dyrekassen Danmark. 

Der koster en hund total 2000 kr. om året, og er du medlem af DKK, hvilket jeg er - får du 10% i rabat. Så der kan man spare 200 kr. 

I denne forsikring er der ansvarsforsikring, livsforsikring, sygeforsikring og SOS, hvis du skal ud og rejse. 

Jeg kender ikke forbeholdene ved din race. Men de er super søde, og rigtig hurtige når uheldet er ude. 

Jeg ville aldrig spare sygeforsikringen væk. For jeg ved hvor hurtigt det kan gå galt (jeg havde en hest der røg på dyrehospitalet, hvor jeg ikke ville kunne have reddet ham, hvis ikke jeg havde sygeforsikring på ham). 

Så kan man jo argumenterer for om det er penge ud af vinduet hvis man har en sund og rask hund igennem hele dens liv. Jeg vil personligt bare aldrig stå i den situation at min hund er dødeligt syg, og jeg ikke kan hjælpe den, fordi jeg ikke har pengene. 

Så sygeforsikring hos mig ALTID. 

Anmeld

2. maj 2012

MortilElias2010

LilleChelle skriver:

Jeg har begge mine hunde forsikret i dyrekassen Danmark. 

Der koster en hund total 2000 kr. om året, og er du medlem af DKK, hvilket jeg er - får du 10% i rabat. Så der kan man spare 200 kr. 

I denne forsikring er der ansvarsforsikring, livsforsikring, sygeforsikring og SOS, hvis du skal ud og rejse. 

Jeg kender ikke forbeholdene ved din race. Men de er super søde, og rigtig hurtige når uheldet er ude. 

Jeg ville aldrig spare sygeforsikringen væk. For jeg ved hvor hurtigt det kan gå galt (jeg havde en hest der røg på dyrehospitalet, hvor jeg ikke ville kunne have reddet ham, hvis ikke jeg havde sygeforsikring på ham). 

Så kan man jo argumenterer for om det er penge ud af vinduet hvis man har en sund og rask hund igennem hele dens liv. Jeg vil personligt bare aldrig stå i den situation at min hund er dødeligt syg, og jeg ikke kan hjælpe den, fordi jeg ikke har pengene. 

Så sygeforsikring hos mig ALTID. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.