Lidt et ømtåleligt emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

EKBJ

Jeg har den sidste tid haft dårlig mave  er 39+1, har hørt det ved nogen har været tegn på at deres krop er ved at tømme tarmene til fødslen.. er dette bare en skrøne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

JH12

Nåh jeg har det ligesom dig.. De sidste 2-3 uger, har jeg haft ikke dårlig, men tynd mave og render på toilet 3-6 gange dagligt.

Har egentlig undret mig over hvordan det kan være, når man ofte hører om folk der har hård mave i graviditeten..

Anmeld

2. maj 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Nåh jeg har det ligesom dig.. De sidste 2-3 uger, har jeg haft ikke dårlig, men tynd mave og render på toilet 3-6 gange dagligt.

Har egentlig undret mig over hvordan det kan være, når man ofte hører om folk der har hård mave i graviditeten..

Jeg har det lige præcis sådan der.. og tænkte det måske kunne være fordi kroppen er ved at tømme tarmene.. 

Anmeld

3. maj 2012

Stinmaj

Jeg synes ihvertfald det giver god mening - at kroppen synes det er praktisk at de er tømt, så "pølserne" ikke ligger og fylder. 

Uhh så er det måske snart Held og lykke

Anmeld

3. maj 2012

Muhmi

EKBJ skriver:

Jeg har den sidste tid haft dårlig mave  er 39+1, har hørt det ved nogen har været tegn på at deres krop er ved at tømme tarmene til fødslen.. er dette bare en skrøne?

Nej du har hørt rigtigt... Der er et stof inde i kroppen der gør at når det er lige oppe over så bliver der tømt ud (Hos nogle) Vi må håbe det snart er snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.