uge 26 , presser på og lidt hævet... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Mor1012

Er sommetider lidt hævet for nede omkring åbning... ??  jeg opdagede det da jeg vaskede mig i forgårs og igen idag da jeg tissede.

og her til eftermiddag følte jeg at når jeg gik rundt eller stod, så pressede det... ikke som at JEG skulle presse, men bare som om baby ligger meget langt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Ditte-3

jeg har det på samme måde og er uge 28

Anmeld

2. maj 2012

Mor1012

Ditte-3 skriver:

jeg har det på samme måde og er uge 28

okay dejligt der er en med samme følelse..  blev lidt bekymret. syntes ikke jeg havde det sådan ved 1 graviditet

Anmeld

2. maj 2012

Ditte-3

syntes også den her gang er andreledes end nogen af de andre gange jeg har vert grevid, men har mere besvær den her gang og mere trykken i underlivet og masser af pluk ver så to greviditeter er ikke ens

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Emilie2010 skriver:

Er sommetider lidt hævet for nede omkring åbning... ??  jeg opdagede det da jeg vaskede mig i forgårs og igen idag da jeg tissede.

og her til eftermiddag følte jeg at når jeg gik rundt eller stod, så pressede det... ikke som at JEG skulle presse, men bare som om baby ligger meget langt nede

Jeg prøvede også det der. Jeg lavede sjov med nogle gange at det føltes som om barnet bare ville falde ud af sig selv

Anmeld

2. maj 2012

Mor1012

Amandas-mor skriver:

Jeg prøvede også det der. Jeg lavede sjov med nogle gange at det føltes som om barnet bare ville falde ud af sig selv

jaaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.