mon han når at vende sig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

merle2010

jeg er gravid i uge 34 og lillebror ligger stadig med røven ned

jordmoderen snakkede noget om at han skulle have vendt sig inden uge 37... jeg er bare så nervøs for at han ikke når at vende sig

jeg kan mærke at han mosler rundt derinde og drejer sig osse nogengange så han ligger på tværs...

min datter lå parat fra uge 28 med hovedet i bækkenet...

århh fortæl nogle solstråle historier piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Mira0911

merle2010 skriver:

jordmoderen snakkede noget om at han skulle have vendt sig inden uge 37... jeg er bare så nervøs for at han ikke når at vende sig

jeg kan mærke at han mosler rundt derinde og drejer sig osse nogengange så han ligger på tværs...

Lina sad også med rumpen nede... Da jeg var 37+ henne kom jeg til vendingsforsøg... 

Var blevet forberedt at jeg skulle en gang sprøjte, noget til livmoderen, kan ikk huske helt hvorfor osv... 

Lægen gik igang uden at jeg havde fået den sprøjte, og han fik 3 forsøg samme dag da jeg var der, jeg synes det gjorde herre nas, jeg bad lægen om at stoppe, det gjorde han også, gav ham lov til at gøre det en  gang til og igen måtte jeg sige stop... 

Han fik så lov en sidste gang, hvor han bare gjorde et eller andet med hænderne meget stille og vupti, så fik han hende vendt og ned i bækkenet kom hun... 

Jeg var rigtig glad for at det lykkes.. Det gjorde ondt og jeg tudet under hele forløbet... 

Ikke alle synes det er gøre ondt, kommer også an på om det er en dygtig læge som kan sit kram angående vendingsforsøg... 

Anmeld

2. maj 2012

merle2010

Mira0911 skriver:

Lina sad også med rumpen nede... Da jeg var 37+ henne kom jeg til vendingsforsøg... 

Var blevet forberedt at jeg skulle en gang sprøjte, noget til livmoderen, kan ikk huske helt hvorfor osv... 

Lægen gik igang uden at jeg havde fået den sprøjte, og han fik 3 forsøg samme dag da jeg var der, jeg synes det gjorde herre nas, jeg bad lægen om at stoppe, det gjorde han også, gav ham lov til at gøre det en  gang til og igen måtte jeg sige stop... 

Han fik så lov en sidste gang, hvor han bare gjorde et eller andet med hænderne meget stille og vupti, så fik han hende vendt og ned i bækkenet kom hun... 

Jeg var rigtig glad for at det lykkes.. Det gjorde ondt og jeg tudet under hele forløbet... 

Ikke alle synes det er gøre ondt, kommer også an på om det er en dygtig læge som kan sit kram angående vendingsforsøg... 

jeg er sådan set ikke bange for vendingsforsøg... det skal bare overstås...

men jeg er så bange for at det ender i kejsersnit

jeg vil sååååå gerne føde normalt igen, og vil helst undgå kejsersnit da jeg gerne ville kunne løfte min datter og lege med hende rimelig hurtigt efter fødslen....

hun bliver 2 i maj måned så hun har stadig brug for sin moar....

jeg håber og beder bare til at han selv vender sig eller at det lykkedes med vendingsforsøg.... 

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

merle2010 skriver:

jeg er sådan set ikke bange for vendingsforsøg... det skal bare overstås...

men jeg er så bange for at det ender i kejsersnit

jeg vil sååååå gerne føde normalt igen, og vil helst undgå kejsersnit da jeg gerne ville kunne løfte min datter og lege med hende rimelig hurtigt efter fødslen....

hun bliver 2 i maj måned så hun har stadig brug for sin moar....

jeg håber og beder bare til at han selv vender sig eller at det lykkedes med vendingsforsøg.... 

Hvis det ikke lykkes til vendingsforsøget, får du jo tilbudt en forsøg mere...  

For han selv vender sig eller er samarbejdsvillig til vendingsforsøg hvis det bliver aktuelt... 

Anmeld

2. maj 2012

LR85

Du kan sagtens nå det. Læg dig evt på ryggen med bækkenet i vejret og ryst lidt så baby kommer lidt 'op' og kan rotere. Det kan måske hjælpe. 

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

merle2010 skriver:

Jeg har læst at det er meget normalt at de hurtigt står klar med hovedet ned hos førstegangs fødende, men hos flergangsfødende er det meget normalt at de først vender sig omkring uge 36-38

Anmeld

2. maj 2012

merle2010

Team Putte skriver:

Jeg har læst at det er meget normalt at de hurtigt står klar med hovedet ned hos førstegangs fødende, men hos flergangsfødende er det meget normalt at de først vender sig omkring uge 36-38

århhh tak tak tak jeg håber så meget at du har ret....

så kan jeg slappe lidt af igen...

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

merle2010 skriver:

århhh tak tak tak jeg håber så meget at du har ret....

så kan jeg slappe lidt af igen...

Hehe Jah det er lige sådan noget man gerne vil høre

Tror det har noget at gøre med at der normalt er mere plads i maven når der har været bebs'er derinde før husker at min yngste lillesøster overhoved ik stod fast i bækkenet hos min mor da hun blev sat i gang.. Hovedet var godt nok nedad men hun lå og smuttede op og ned da de ville tage vandet Det var så oz min mors 4. graviditet

Anmeld

2. maj 2012

Ma-lu

merle2010 skriver:

Bebser kan nå det endnu 

Jeg var i uge 34 og der havde han ik vendt sig endnu , men sidste uge var jeg til scanning indenvending og der havde han vendt sig

Og jeg har 3 uger til termin nu

Pøj pøj og håber

Anmeld

2. maj 2012

morbibi

merle2010 skriver:

Lillepgen her vendte sig også først sent og det lader til, at hun bliver liggende med hoved nedad
Jeg er nu i uge 38

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.