merle2010 skriver:
jeg er gravid i uge 34 og lillebror ligger stadig med røven ned
jordmoderen snakkede noget om at han skulle have vendt sig inden uge 37... jeg er bare så nervøs for at han ikke når at vende sig
jeg kan mærke at han mosler rundt derinde og drejer sig osse nogengange så han ligger på tværs...
min datter lå parat fra uge 28 med hovedet i bækkenet...
århh fortæl nogle solstråle historier piger
Lina sad også med rumpen nede... Da jeg var 37+ henne kom jeg til vendingsforsøg...
Var blevet forberedt at jeg skulle en gang sprøjte, noget til livmoderen, kan ikk huske helt hvorfor osv...
Lægen gik igang uden at jeg havde fået den sprøjte, og han fik 3 forsøg samme dag da jeg var der, jeg synes det gjorde herre nas, jeg bad lægen om at stoppe, det gjorde han også, gav ham lov til at gøre det en gang til og igen måtte jeg sige stop...
Han fik så lov en sidste gang, hvor han bare gjorde et eller andet med hænderne meget stille og vupti, så fik han hende vendt og ned i bækkenet kom hun...
Jeg var rigtig glad for at det lykkes.. Det gjorde ondt og jeg tudet under hele forløbet...
Ikke alle synes det er gøre ondt, kommer også an på om det er en dygtig læge som kan sit kram angående vendingsforsøg...
Anmeld