mere varme end normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.947 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Princesspigen

hejsa..

jeg er 16+4 idag..

jeg er normalt altid en der fryser, ikke kan få varme nok, ikke få tøj nok på osv..

kan man få det mere varmt af at være gravid ?

jeg har de sidste dage ikke kunne holde ud at have sokker på, det er ikke sket i 10 år eller sådan  

smider meget dynen om natten eller vender den om så jeg får denkolde side, det gør jeg normalt heller ikke..

skal lige siges at jeg grundet opkast og kvalme stadig går og taber mig, så har hverken fået mave eller noget endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Mother-love

Det er fordi du er gravid.
Jeg har også altid været en frygtelig kold pind. Men da jeg blev gravid, kunne jeg simpelthen bare ikke klare det der kramme og nusseri i sengen om aften som jeg altid har elsket. Men fik det simpelthen for varmt. Og jeg var gravid fra sep- slut maj dvs. Hele vinteren gik jeg med tynde bukser og bluser og gik med en tynd jakke. For kunne simpelthen ikke klare den varme.
Efter isabella blev født og amningen stoppede da hun var en mdr ( pga jeg ikke kunne mætte hende) fik jeg mit næsten normale system igen. Jeg er ikke så kuldeskær som før men jeg er stadig en kold pind og elsker det hahahahaha

Anmeld

2. maj 2012

JH12

HiHi en af de 'smukke' ting ved at være gravid..

Du bærer en rigtig varmepude på maven .. Jeg har den seneste tid kunne svede bare af og sidde stille.. også er det næsten lige meget om det sneer udenfor..
Om natten synes jeg den er helt galt, så her bliver der vasket meget sengetøj
Og at have tøj på efter sæson, nej - jeg er næsten allerede i sommertøjet..   og jeg må indrømme jeg er glad for jeg ikke skal gravid igennem høj sommeren

Anmeld

2. maj 2012

female

Som de andre skriver, er det helt klart pga. din graviditet. 

Jeg har svedt uafbrudt, siden der kom to streger på testen, og sommertøj og -sko har længe været i brug. 

Anmeld

2. maj 2012

Tona

Princesspigen skriver:

hejsa..

jeg er 16+4 idag..

jeg er normalt altid en der fryser, ikke kan få varme nok, ikke få tøj nok på osv..

jeg har de sidste dage ikke kunne holde ud at have sokker på, det er ikke sket i 10 år eller sådan  

smider meget dynen om natten eller vender den om så jeg får denkolde side, det gør jeg normalt heller ikke..

skal lige siges at jeg grundet opkast og kvalme stadig går og taber mig, så har hverken fået mave eller noget endnu..

Ja ja, man sveder som en hest når man er gravid

Anmeld

2. maj 2012

Masig

Jeps også her, jeg er nok den mest kuldeskær person i verden og skal normalt helst have 27 grader i stuen og så ligger jeg alligevel med stor sweater og tæppe på, samt uldsokker....

Men nu.... Nu kan jeg rende rundt i sommertøj i 10 graders varme/kulde uden for uden problemer, og bruger næsten ikke dynen om natten...

Så ja graviditet er det perfekte middel mod kuldeskærhed

Anmeld

2. maj 2012

LR85

Princesspigen skriver:

hejsa..

jeg er 16+4 idag..

Jeg har haft det sindsygt varmt i min graviditet og svedt rigtig meget. 

Til tider må jeg vaske mig og skifte bluse 2 gange dagligt. 

Så, ja. Man kan sagtens svede mere og i det hele taget være varmere

Anmeld

2. maj 2012

Kay

det tror jeg... jeg har det normalt ik med at fryse... men sys godt nok det er meget varmere at være mig lige nu og har været det i noget tid... er også trukket i shorts og strop t-shirt i dag...  overvejer at købe mig et badebassin til min lille have hvor jeg kan ligge og køle ned

Anmeld

2. maj 2012

Ciss

Princesspigen skriver:

hejsa..

jeg er 16+4 idag..

Min mand driller mig med, at jeg altid burde være gravid, for jeg har ellers kronisk kolde hænder og fødder - bare ikke, når jeg har været gravid.

Der er så mange ting, som bliver helt anderledes i kroppen, når man er gravid: Fordøjelse og blodmængde/blodomløb osvosvosv.

Tag det som en ekstra bonus. Jeg syntes, lige den "bivirkning" var skøn!

Anmeld

2. maj 2012

lassemor07

Det er helt naturligt som gravid af man har det varmt
Den vinter jeg vente Lasse eget jeg ikke en vinter jakke som jeg kunne passe så mens de andre rendt rundt med store vinter jakker rendte jeg rundt i en flis(staves) trøje og jeg frøs bestem ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.