har du et værelse du vil leje ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

FrkZier

Ja sagen er den at jeg står til at skulle flytte men jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal flytte hen - så hvis du bor i københavn eller storkøbenhavn og har et værelse du vil leje ud rimelig billigt vil jeg meget gerne høre om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

M&F&C

Kan desværre ikke hjælpe, da jeg bor i Jylland - men håber for dig, at du nemt og hurtigt finder noget at bo i

Anmeld

2. maj 2012

lycly

Jeg bor desværre kun i en 2-værelset og vi er 3 mennesker Men har du prøvet at kigge på den blå avis? Der er rigtig mange der lejer værelser ud, og også 1-værelses lejligheder

Anmeld

2. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

Ja sagen er den at jeg står til at skulle flytte men jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal flytte hen - så hvis du bor i københavn eller storkøbenhavn og har et værelse du vil leje ud rimelig billigt vil jeg meget gerne høre om det

Det kan godt være det er lidt dyrt med boligportal.dk, men det er godt givet ud, vi har fundet en del derigennem!

Er nødt til at spørge, flytter du fra din kæreste? Bare skriv hvis det ik rager mig .. men har jo fulgt lidt med dig på sidelinjen

Anmeld

2. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

Det kan godt være det er lidt dyrt med boligportal.dk, men det er godt givet ud, vi har fundet en del derigennem!

Er nødt til at spørge, flytter du fra din kæreste? Bare skriv hvis det ik rager mig .. men har jo fulgt lidt med dig på sidelinjen

min kæreste og jeg har valgt at det er bedst for vores forhold at vi lige for lidt luft, vi er stadig sammen - der er bare sket så mange ting på det sidste, så vi er begge lige nød til at finde os selv igen

Anmeld

2. maj 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

Jeg bor desværre kun i en 2-værelset og vi er 3 mennesker Men har du prøvet at kigge på den blå avis? Der er rigtig mange der lejer værelser ud, og også 1-værelses lejligheder

jeg har ikke fået kigget så mange steder endnu men har også planer om at tjekke den blå avis osv tak..

Anmeld

2. maj 2012

FrkZier

M&F skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, da jeg bor i Jylland - men håber for dig, at du nemt og hurtigt finder noget at bo i

mange tak

Anmeld

2. maj 2012

HeidiØ

FrkZier skriver:

min kæreste og jeg har valgt at det er bedst for vores forhold at vi lige for lidt luft, vi er stadig sammen - der er bare sket så mange ting på det sidste, så vi er begge lige nød til at finde os selv igen

ooookay Ja, det lyder som en meget god idé så!!

Jeg håber du finder noget ihvertfald! Du kan evt søge lidt på boligportal, og så evt høre om nogle herinde har et login, hvis du skal bruge et tlf nummer! Folk er tit hjælpsomme sys jeg

Anmeld

2. maj 2012

M&N

Jeg ville gerne have hjulpet dig, men kan se min pakke lige er udløbet - fornyer den dog ikke, da vi har fundet et sted.

Håber du finder nogen som vil hjælpe dig 

Pøj pøj

Anmeld

2. maj 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

ooookay Ja, det lyder som en meget god idé så!!

Jeg håber du finder noget ihvertfald! Du kan evt søge lidt på boligportal, og så evt høre om nogle herinde har et login, hvis du skal bruge et tlf nummer! Folk er tit hjælpsomme sys jeg

det tror jeg også det er

tusind tak, det vil jeg prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.