Hej.
Det er et utrolig fedt spil. Da jeg selv føre det, har jeg spillet det utrolig mange gange med min kæreste. Spillet i bygget lidt op på lag eller hvad man skal sige, så man får mere og mere ud af det for hver gang man spiller det. Vi spillede det første gang, da vi havde været sammen i 3 mdr, og allerede på det tidspunkt syntes jeg sku at vi lærte rigtig meget om hinanden. Det koster små 500 kr de fleste steder, og om det er dyrt det ved jeg ikke, hvad koster alle andre spil, som ikke er Erotik, vist også 4-600 kr. Og det er virkelig lavet i god kvalitet, det er ikke bare noget papirs lort. Hvis man skal nævne nogle minuser, så er det jo det, at der kun er de opgave og sprøgsmål kort som der nu er. Dem der har lavet det, har snakkede om at lave nogle tillægskort, men om det nogensinde kommer ved jeg ikke.
Men hvad er det du søger ? Selvfølgelig bliver man mere og mere tændt nu længere hen i spillet man kommer, men det handler jo også om at kende sin partner og om kærlighed. Skal det være mere noget der tænder om kun handler om sex, så er der et spil der hedder Iscenesat6 som handler om rollespil. Det er SUPER frækt men ligger i samme prisklasse som Erotic 4 real.
Men ellers findes der Sansernesrus ( fåes også på Dansk ) Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har hørt utrolig gode ting om det. Det ligger på de små 3-400 kr Og er ikke lavet i så høj kvalitet som Erotic 4 real, men ndholdet skulle være fedt.
Så skal du ha et godt Erotik/parspil så er du ude i at sku ligge 3-500 kr mdmindre du kan finde dem brugt på dba.dk eller sådan.
Håber at det kunne hjælpe dig lidt.
Anmeld