Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået lagt sprial op i mandags.
Er det normalt at bløde efterfølgende?
Og hvis, hvor meget er det så normalt at bløde?

Min mens var lige sluttet fredag, hvor jeg så fik den lagt op mandag og nu bløder jeg som ved en almindelig mens igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

Joan ( Smallie )

Ja det er helt nomalt at bløde efter. Jeg fik min homon spiral lagt op og bøodte faktisk 3 uger efter så indrømmet jeg var ved at være noget træt af det men nu bløder jeg ikke ret tit så nu er jeg rigtig glad for den.

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det er helt nomalt at bløde efter. Jeg fik min homon spiral lagt op og bøodte faktisk 3 uger efter så indrømmet jeg var ved at være noget træt af det men nu bløder jeg ikke ret tit så nu er jeg rigtig glad for den.

Nå det er godt at høre!!! Var helt nervøs for om det var forkert... og så kan jeg vel godt regne med at min mens så også kommer.... suuuk... håber det bløderi er hurtigt overstået

Anmeld

2. maj 2012

An&Jo

Jeg fik lagt spiral op for 4 uger siden efterhånden og jeg blødte 2 uger, og nu er der bare lidt brunligt udflåd tilbage.. men ikke mere end at det kun sætter sig på papiret..

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg fik lagt spiral op for 4 uger siden efterhånden og jeg blødte 2 uger, og nu er der bare lidt brunligt udflåd tilbage.. men ikke mere end at det kun sætter sig på papiret..

Tak for dit svar
Rart at høre at det ikke er helt unormalt så

Anmeld

2. maj 2012

vitapigen

Ja jeg blødte ligesom mens i ca. 14 dage og desværre skulle jeg også pletbløde i 5 mdr. efterfølgende  Men er heldigvis helt i orden nu. Min krop havde nok svært ved at vænne sig til den....

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Ja jeg blødte ligesom mens i ca. 14 dage og desværre skulle jeg også pletbløde i 5 mdr. efterfølgende  Men er heldigvis helt i orden nu. Min krop havde nok svært ved at vænne sig til den....

øv hvor træls det skulle tage så lang tid....

Anmeld

3. maj 2012

vitapigen

Anonym skriver:

øv hvor træls det skulle tage så lang tid....

Ja det var heller ikke lige det jeg havde regnet med... Men nu er det heldivis dejligt

Anmeld

3. maj 2012

Nitz - <3 David

Som de andre skriver så er blødninger helt normalt.. Jeg fik hormon spiral for 3 mdr siden... jeg blødte små 2 uger efter opsættelsen.. og tænkte YAY.. så var jeg nok tilbage til det "normale" Men nej.. måneden efter små blødte jeg i 3 uger.. Åh hvor var jeg træt af det.. Min læge sagde at man godt kunne plet bløde i et halvt år.. og ens mens er ikke altid reglmæssig..
Jeg havde også små væv stykker i min mens.. Ringede til lægen og spurgte om det var normalt.. Og det kunne man sagtens få. især når det var 3 mdr siden jeg havde født..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.