Jubii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

Camillos

1 jordmoderbesøg idag, det bliver så spændende... Jeg håber alt er som det skal være? 

Er 15+6 idag.. ved i om hun vil kigge efter hjertelyd ? Er så spændt.. og håber inderligt spiren stadigvæk vokser derud af.. 

Kryds for mig piger, da det har giver mig medvind til hele vejen igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

babymus77

Hmm er du første gangs gravid?? Så kan det være de ser lidt mere på dig;-) Jeg er 3 gangs. Og der skrev de kun journal og intet andet!!!! Skal først til 2 besøg i uge 29+3 (om en uge ca) og der går jeg udfra de mærker på maven , måler bt osv;-). Held og lykke med det;-))

Anmeld

2. maj 2012

Noahmor

Camillos skriver:

1 jordmoderbesøg idag, det bliver så spændende... Jeg håber alt er som det skal være? 

Er 15+6 idag.. ved i om hun vil kigge efter hjertelyd ? Er så spændt.. og håber inderligt spiren stadigvæk vokser derud af.. 

I Odense lytter de ikke efter hjertelyd ved første besøg. Første besøg gik med snak og udlevering af diverse brochurer. 

Anmeld

2. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvor lyder det spændende!

Glæder mig meget til at høre hvordan det er gået :-)

Anmeld

2. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror det er lidt forskelligt om de lytter efter hjertelyd. Ka huske at første gang med thea gjorde de ik, men der var jeg også kun i uge 12. 

I denne graviditet var jeg først ved jordmord i uge 19 og der lyttede de hjertelyd.

Men god fornøjelse med det! Vh stine

Anmeld

2. maj 2012

La´chrissen

Camillos skriver:

Anmeld

2. maj 2012

christina92

Hun både mærkede og lyttede ved mig ved 1. besøg, så håber det samme er gældende for dig

Anmeld

2. maj 2012

AnonymMor

Uh spændende held og lykke søde 

Anmeld

2. maj 2012

Masig

Vi fik ikke lyttet til hjertelyd ved første besøg, af den årsag at de ikke kan være 100% sikre på at kunne høre det så tidligt... Vi snakkede om hvordan vi havde det med at være gravide, symptomer og gener, vitaminer og kost og motion, ja livsstil generelt....

Anmeld

2. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Til mit første besøg snakkede vi, og så bagefter mærkede hun på mavsen og ville se om hun kunne finde hjertelyd - hvilket hun kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.