(februar) prævention igen igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Diana...

Hej Piger

Så har jeg været ved lægen og skulle snakke prævention, de ville ikke give mig mini-piller da man skal have sin mens før man kan tage dem og der kan jo gå et halv år inden jeg får den de ville ikke give mig en spiral da jeg gerne vil have et barn mere inden får et par år hmm ja så jeg starter på P-pillen i aften selv om jeg ikke er glad for at tage p-piller men synes det synd for kæresten at han skal bruge kondom så må jeg jo bare proppe min krop med lorte piller hi hi hvor jeg lyder negativ hi hi med hader og stoppe sådan noget i min krop tager os kun pernodiler i nødstilfælde. nåå men alt for min dejlige kæreste

Så nu glæder jeg mig til min første mens er overstået så jeg er sikret og vi kan smide kondomen og nyde det igen

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

stine_olesen

Hejsa

Ved hvordan du har det Jeg glæde mig også sindsygt da jeg skulle starte med p-pillerne igen for 1 mdr siden det er altså ikke sjovt det andet
Vi ventede så ikke på mens da p-pillerner virker med det sammen, så skulle heldigvis ikke gå og vente, men fik et chok da jeg fik mens hold da op blødte dobbelt så meget som jeg gjorde før jeg havde fået den lille, men det må man jo tage med

Stine

Anmeld

16. april 2009

Diana...

stine_olesen skriver:

Hejsa

Ved hvordan du har det Jeg glæde mig også sindsygt da jeg skulle starte med p-pillerne igen for 1 mdr siden det er altså ikke sjovt det andet
Vi ventede så ikke på mens da p-pillerner virker med det sammen, så skulle heldigvis ikke gå og vente, men fik et chok da jeg fik mens hold da op blødte dobbelt så meget som jeg gjorde før jeg havde fået den lille, men det må man jo tage med

Stine

Åhh jeg håber ikke jeg kommer til at bløde dobbelt så meget, selv om jeg næsten ikke blødte før men det var jo så rart.

Anmeld

16. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Min mens ændrede sig ikke efter, at jeg fik vores søn i 2007. Jeg håber, at det bliver det samme denne her gang

Anmeld

17. april 2009

MoarViborg

Måtte du heller ikke få p-ringen??

Anmeld

18. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Måtte du heller ikke få p-ringen??

jo det måtte jeg gerne men den indholder jo det samme som en p-pille så det gør jo ingen forskel så nu jeg på pillen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.