Tjeeeek! så er huset endelig vores!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Maria-s

Nemlig! ENDELIG! Så er huset vores. Det blev det i går klokken 16:00 og om maksimum 3 måneder er vi flyttet ud af vores L**** lejlighed!

Banken har godkendt det, advokaten har godkendt det og fristen for os og sælger for at ombestemme sig er udløbet! Det ENESTE der kan gå galt nu er at keditforeningen ikke vil godkende det, men både bank OG advokat synes vi har gjort et rigtig godt køb, såååå det tråår a egg de jør

Vi GLÆDER os!! Til egen have, vores eget hus og os selv der bestemmer hvad vi har lyst til at gøre ved det og INGEN der klager og brokker sig over alt og ingenting. Til at kunne lukke hundene ud i haven, uden at skulle proppe Noah og mig selv i tøj først, at kunne se Noah hygge rundt og lege UDEN at jeg skal være opmærksom på trapper og åbne dører/ altaner med laaangt ned til jorden. At jeg kommer til at kunne hygge med min hobby igen om aftenen når Kim arbejder og Noah sover, fordi jeg sidder i et rum på samme etage som ham og ikke vækker ham med stoleskramlen der foregår over hovedet på ham. Så: VI GLÆÆÆÆÆDER OOOOOS!!

Er bekymret omkring penge og kommer der nu en masse uforudsete udgifter som vi ikke lige havde regnet med, men vi bliver ved med at køre budgettet lidt stramt ligesom vi gør pt, så vi kan få opbygget en buffer. Men det skal nok gå Ifølge det oplæg vi har fra vores bankrådgiver, ja så får vi en god sjat penge mere til os selv om måneden nu her hvor vi flytter i hus (så najjs!)

Nå men bare lige et jubel indlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

DK

Ihhh hvor FEDT!!! Stort tillykke!!

Hvor meget % fik i i afslag??

Anmeld

1. maj 2012

Maria-s

DK skriver:

Ihhh hvor FEDT!!! Stort tillykke!!

Hvor meget % fik i i afslag??

Tak

Vi fik godt 7% i afslag. Ved sgu ikke om vi kunne havde fået mere, men det er jo svært at forhandle om når det er ens drømmehus

Anmeld

1. maj 2012

piadas

Hvor er det dejligt for jer!

Jeg kan selv huske, da vi købte hus første gang (nu lyder det så som om, at vi har rigtig meget erfaring, men vi har kun købt hus én gang ud over det, vi er ved at få bygget), hvor nervøs man var, indtil de 6 hverdage var gået, og sælger ikke kunne springe fra!

Så det må bare være en super lettelse for jer!

Tillykke endnu engang!

Anmeld

3. maj 2012

DK

Maria-s skriver:

Tak

Vi fik godt 7% i afslag. Ved sgu ikke om vi kunne havde fået mere, men det er jo svært at forhandle om når det er ens drømmehus

Ihh det er bare for at vide hvor meget i købere presser citronen

Jeg synes huset var billigt i forvejen, så jeg tror da 7% er meget rimeligt!

Anmeld

3. maj 2012

PeruBaby

Tillykke med det hele - Glæder mig til at se billeder af det nye hjem, når I kommer så langt.

Anmeld

3. maj 2012

Maria-s

piadas skriver:

Hvor er det dejligt for jer!

Jeg kan selv huske, da vi købte hus første gang (nu lyder det så som om, at vi har rigtig meget erfaring, men vi har kun købt hus én gang ud over det, vi er ved at få bygget), hvor nervøs man var, indtil de 6 hverdage var gået, og sælger ikke kunne springe fra!

Så det må bare være en super lettelse for jer!

Tillykke endnu engang!

Ja det er bare SÅÅÅ fantastisk, vi glæder os som s i n d s y g e ! ! ! !

Så mange ting i hverdagen bliver bare så meget nemmere. Vi skal ikke længere ud at vade 300 meter for at komme af med vores husholdningsaffald. Vi skal ikke pakke Noah ind og ud igen hver gang hundene lige skal ud og tisse eller ha stress over når de skal lukkes ud, efter Noah er puttet for natten. Eller at skulle V A D E hver gang vi skal bruge bilen som også holder de der ca 300 meter væk.

Selvfølgelig gir det motion at gå på trapper hver dag, meeeeen...! Jeg foretrækker nu at løbe rundt med Noah ude i vores egen (indhegnede) have istedet så

G siger G, L siger L, Æ siger Æ, siger GLÆ, D siger D, E siger E, R siger R, siger DER, siger G L Æ D E R (mig/sig/os)!!!!

Anmeld

3. maj 2012

Maria-s

DK skriver:

Ihh det er bare for at vide hvor meget i købere presser citronen

Jeg synes huset var billigt i forvejen, så jeg tror da 7% er meget rimeligt!

Hehe det regnede jeg da også med at det var derfor du spurgte

Anmeld

3. maj 2012

Maria-s

PeruBaby skriver:

Tillykke med det hele - Glæder mig til at se billeder af det nye hjem, når I kommer så langt.

Tak skal du have Der skal nok komme billeder så snart vi har overtaget!!

Anmeld

4. maj 2012

Sofia

Hvor er det bare VILDT fedt. Så gik det hele i orden. KÆMPE TILLYKKE! Det bliver så skønt for jer. Jeg drømmer allerede om den tid hvor vi også får mulighed for at købe hus med have, legehus og gynge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.