Nemlig! ENDELIG! Så er huset vores. Det blev det i går klokken 16:00 og om maksimum 3 måneder er vi flyttet ud af vores L**** lejlighed! 

Banken har godkendt det, advokaten har godkendt det og fristen for os og sælger for at ombestemme sig er udløbet! Det ENESTE der kan gå galt nu er at keditforeningen ikke vil godkende det, men både bank OG advokat synes vi har gjort et rigtig godt køb, såååå det tråår a egg de jør 
Vi GLÆDER os!! Til egen have, vores eget hus og os selv der bestemmer hvad vi har lyst til at gøre ved det og INGEN der klager og brokker sig over alt og ingenting. Til at kunne lukke hundene ud i haven, uden at skulle proppe Noah og mig selv i tøj først, at kunne se Noah hygge rundt og lege UDEN at jeg skal være opmærksom på trapper og åbne dører/ altaner med laaangt ned til jorden. At jeg kommer til at kunne hygge med min hobby igen om aftenen når Kim arbejder og Noah sover, fordi jeg sidder i et rum på samme etage som ham og ikke vækker ham med stoleskramlen der foregår over hovedet på ham. Så: VI GLÆÆÆÆÆDER OOOOOS!! 
Er bekymret omkring penge og kommer der nu en masse uforudsete udgifter som vi ikke lige havde regnet med, men vi bliver ved med at køre budgettet lidt stramt ligesom vi gør pt, så vi kan få opbygget en buffer. Men det skal nok gå
Ifølge det oplæg vi har fra vores bankrådgiver, ja så får vi en god sjat penge mere til os selv om måneden nu her hvor vi flytter i hus (så najjs!)
Nå men bare lige et jubel indlæg herfra

Anmeld