kan det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Ditte-3

ja kan det lade sig gøre at være længer hende end en skaning siger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

L&V

Ditte-3 skriver:

Ja det kan det godt jeg blev rykket to gange, men tror ik man kan være super meget længere henne end de siger

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

tingte mere jeg var grevid to gange to månder før det rigtig løkkes alså begynte at bløde ca 14 dage efter tested posetiv vær gang og nu tingte jeg om man kan være en måned længer hende end man er skaned til for er bare såååå stor alleræde og har fået så mange kommentar om at det er da vis lige op over osv og bliver lidt såret over det da der er 12 uger inu og har da kun taget 7 kg på men kan da godt se maven er noget stor

Anmeld

1. maj 2012

Masig

Ditte-3 skriver:

Til den første tidlige scanning blev jeg sat til at være 7+0, som også passede med min beregning. Til næste scanning blev jeg sat til at være 9+3 istedet for 9+5, altså blev sat to dage tilbage i forhold til min egen beregning og den første scanning. Ved NF blev jeg sat til at være 13+0 istedet for 12+5 som jeg var ifølge egen beregning og den første scanning.

altså første gang var jeg hvad beregninger sagde, anden gang var jeg to dage tilbage i forhold til beregningerne, tredje gang var jeg så to dage foran i forhold til beregningerne, altså fire dage foran anden scanning... Håber det giver mening, men ja jeg fik sat tre forskellige datoer....

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Ditte-3 skriver:

tingte mere jeg var grevid to gange to månder før det rigtig løkkes alså begynte at bløde ca 14 dage efter tested posetiv vær gang og nu tingte jeg om man kan være en måned længer hende end man er skaned til for er bare såååå stor alleræde og har fået så mange kommentar om at det er da vis lige op over osv og bliver lidt såret over det da der er 12 uger inu og har da kun taget 7 kg på men kan da godt se maven er noget stor

Så meget tror jeg bestemt ikke de kan ha taget fejl

Anmeld

1. maj 2012

Mettefpigen

Så meget tror jeg heller ikk de kan tage fejl.. Men det er også forskelligt hvor stor man blir...

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

Månsson skriver:

Så meget tror jeg bestemt ikke de kan ha taget fejl

nej tror jeg heller ik men har bare gået  med tanken om det da jeg jo var grevid før og er bare så stor men tror nu mest de alle de kommentar jeg får der får tankerne til at flyve rundt s men tak for svar s

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Ditte-3 skriver:

nej tror jeg heller ik men har bare gået  med tanken om det da jeg jo var grevid før og er bare så stor men tror nu mest de alle de kommentar jeg får der får tankerne til at flyve rundt s men tak for svar s

Tror du ik bare det er fordi det er 2gang?

Anmeld

1. maj 2012

Ditte-3

Månsson skriver:

Tror du ik bare det er fordi det er 2gang?

smiler det er 4 gang s men ud af de gang jeg har vented mig er det første gang jeg var størst

Anmeld

1. maj 2012

L&V

Ditte-3 skriver:

smiler det er 4 gang s men ud af de gang jeg har vented mig er det første gang jeg var størst

Nårh ups hmm jamen så må jeg da melde pas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.