Min lille Vitus......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

projekt-ønskebarn

Jeg synes det lyder flot. Desuden er Elliot efterhånden så brugt selvom det også er et fint navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

M&R

eliasogmor skriver:

ja Vitus... kan lillebror godt hedde det??? vi er så meget i tvivl om navnet.. men hvad siger i er Vitus et valg... eller skal vi holde os til Theodor, eller Elliott???

Hej:-)
har en veninde der her en dreng på et år son hedder vitus.. Vil da godt indrømme at første gang jeg hørte det da troede jeg det var en joke, men nu kan han jo ikke hedde andet:-) men det tog lang tid for hans egen mor at vende sig til det... så uanset hvd man vælger såkan de jo ikke hedde andet når først man vender sig til det:-)

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

ja Vitus... kan lillebror godt hedde det??? vi er så meget i tvivl om navnet.. men hvad siger i er Vitus et valg... eller skal vi holde os til Theodor, eller Elliott???

Elias og Elliott klinger da helt fantastisk godt sammen

Anmeld

2. maj 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Elias og Elliott klinger da helt fantastisk godt sammen

ja men vi kan ikke finde ud af det....

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

ja men vi kan ikke finde ud af det....

Øv hvor frustrerende

Hvorfor er i pludselig kommet i tvivl?

Anmeld

2. maj 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Øv hvor frustrerende

Hvorfor er i pludselig kommet i tvivl?

pga at navnet theodor.....

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

pga at navnet theodor.....

Det er oz et rigtig fint navn

Men der er et eller andet over Elliott når i har en Elias iforvejen Måske et dobbeltnavn? Elliott Theodor eller Theodor Elliott Man behøver jo ik bruge begge navne på daglig basis

Anmeld

7. maj 2012

DitteMarie

Vitus er bare så fint ville gerne kalde lillebror Vitus, men et nært vennepar har en lille Vitus Elias på 6 mdr. Så tror vi finder på noget andet, det esp svært med de drengenavne. Manden er helt forelsket i Elias. Jeg vil gerne have et navn på 5 bogstaver, 2 stavelser og med et i-noget af en opgave Vi er lidt inde på Vilas, Stian, Silas, Bille, Huxie,David eller Eskil. Storebror hedder Felix

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.