Til jer der bor omkring Køge, herfølge eller omegn eller som bare har kendskab til de steder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Pia.

Hvilken skole skal man vælge til sine børn og hvilken skal man ikke ? gerne en god grund til hvorfor jeg skal vælge den eller Ikke...

Sidder og søger på nettet på skoler i Køge og omegn, og der er jo mange gode skoler der vil "sælge sig selv" på bedste vis...

Men er så bange for at vælge den forkerte - selvfølgelig tager vi også ud og kigger os omkring men vil lige høre jer om I kunne hjælpe mig lidt på vej...

Havde Hastrupskolen i tankerne, men folk jeg nævner denne skole for siger - "det bør du virkelig overveje, det er ikke en god skole"...
Så har jeg set på Sct. Nicolai skole ?????

Håber I kan hjælpe mig...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Diana...

Hastrupskolen har jeg heller ikke hørt godt om det faktisk den eneste skole jeg har hørt om i køge og det ikke godt den anden du har skrevet ved jeg ikke noget om ville bare sige at hastrupskolen har jeg ikke hørt godt om.
Skovboskolen bedste skole man kan gå i men nok lidt for langt væk

Knus Diana

Anmeld

16. april 2009

Honningblomst

PiaR skriver:

Hvilken skole skal man vælge til sine børn og hvilken skal man ikke ? gerne en god grund til hvorfor jeg skal vælge den eller Ikke...

Sidder og søger på nettet på skoler i Køge og omegn, og der er jo mange gode skoler der vil "sælge sig selv" på bedste vis...

Men er så bange for at vælge den forkerte - selvfølgelig tager vi også ud og kigger os omkring men vil lige høre jer om I kunne hjælpe mig lidt på vej...

Havde Hastrupskolen i tankerne, men folk jeg nævner denne skole for siger - "det bør du virkelig overveje, det er ikke en god skole"...
Så har jeg set på Sct. Nicolai skole ?????

Håber I kan hjælpe mig...

Knus Pia.

Hej smukke..
Nu kender jeg intet til skoler i køge, men skynd jer at komme ud og besøg dem alle...spørg om alt I vil vide og fornem stemningen. Hør hvordan fordelingen er med børn af forskellig herkomst og hvor store klasserne er osv.
Og så ville jeg evt også spørge folk der bor deroppe omkring...og så huske at der altid er mange meninger..det jeg tror er vigtigst er en god lærer...
Knus..

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Diana... skriver:

Hastrupskolen har jeg heller ikke hørt godt om det faktisk den eneste skole jeg har hørt om i køge og det ikke godt den anden du har skrevet ved jeg ikke noget om ville bare sige at hastrupskolen har jeg ikke hørt godt om.
Skovboskolen bedste skole man kan gå i men nok lidt for langt væk

Knus Diana

Tak for svar søde... har lige ringet og talt med en anden skole og det lød super godt, så den besøger vi i første omgang...

Knus Pia.

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Eva skriver:

Hej smukke..
Nu kender jeg intet til skoler i køge, men skynd jer at komme ud og besøg dem alle...spørg om alt I vil vide og fornem stemningen. Hør hvordan fordelingen er med børn af forskellig herkomst og hvor store klasserne er osv.
Og så ville jeg evt også spørge folk der bor deroppe omkring...og så huske at der altid er mange meninger..det jeg tror er vigtigst er en god lærer...
Knus..

Hej min smukke pige... Ja det er rigtigt og vigtigt... har lige ringet på en skole, var så heldig at fange dem... og det lød super godt... så den besøger vi i første omgang ... har ringet til Kommunene og fået 4 forskellige børnehaver vi skal besøge - så nu sker der lidt... Mads har skoldkopper så jeg har barn syg de her to dage op til weekenden...

Varmt knus..

Anmeld

16. april 2009

Diana...

PiaR skriver:

Tak for svar søde... har lige ringet og talt med en anden skole og det lød super godt, så den besøger vi i første omgang...

Knus Pia.

Claus gik på kirstinedalsskolen og den var god den gang men der kan jo være sket meget siden da det jo mange år siden.

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Diana... skriver:

Claus gik på kirstinedalsskolen og den var god den gang men der kan jo være sket meget siden da det jo mange år siden.

ja skolerne ændre sig jo desværre...

Men det er bare så svært ikke, man vil jo så gerne vælge det bedste af det bedste til sine små og store guldklumper...

Knus og kram fra Pia, som er helt flov over jeg ikke har svaret på dit brev...

Anmeld

16. april 2009

Diana...

PiaR skriver:

ja skolerne ændre sig jo desværre...

Men det er bare så svært ikke, man vil jo så gerne vælge det bedste af det bedste til sine små og store guldklumper...

Knus og kram fra Pia, som er helt flov over jeg ikke har svaret på dit brev...

Ja de skal have det bedste af det bedste.

Det skal du ikke være jeg har fundet en side så alt er købt dejligt det er overstået så jeg klar til at putte ham i en kjole og få ham døbt.

Knus

Anmeld

16. april 2009

Pia.

Diana... skriver:

Ja de skal have det bedste af det bedste.

Det skal du ikke være jeg har fundet en side så alt er købt dejligt det er overstået så jeg klar til at putte ham i en kjole og få ham døbt.

Knus

super godt du fandt noget.... - så behøver jeg ikke have så dårlig samvittighed

Anmeld

16. april 2009

Diana...

super godt du fandt noget.... - så behøver jeg ikke have så dårlig samvittighed

overhoved ikke. Du har jo nok at tænke på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.