Jeg har hørt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

jeanettelb

ja som overskriften siger har jeg hørt at motion kan sætte gang i veererne.. så derfor har jeg idag vært ude og gå en lang tur besøgt mit gamle arbejde (en børnehave) så der blev leget lidt.. jeg har randt på trapper da jeg har vasket tøj hele dagen og når jeg så har jeg lige vært igang med at støvsuge.. så har besluttet mig for at hverdag indtil fødselen skal jeg ha noget motion..

så kan vi sku da håbe der snart skere noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

eliasogmor

jeanettelb skriver:

ja som overskriften siger har jeg hørt at motion kan sætte gang i veererne.. så derfor har jeg idag vært ude og gå en lang tur besøgt mit gamle arbejde (en børnehave) så der blev leget lidt.. jeg har randt på trapper da jeg har vasket tøj hele dagen og når jeg så har jeg lige vært igang med at støvsuge.. så har besluttet mig for at hverdag indtil fødselen skal jeg ha noget motion..

hmmm måske... giv os endelig en update, hvis det virker....

Anmeld

1. maj 2012

lio

jeanettelb skriver:

Vil du gerne føde før termin da??

Ærlig talt så gider jeg sku heller ikke mere...

Anmeld

1. maj 2012

jeanettelb

eliasogmor skriver:

hmmm måske... giv os endelig en update, hvis det virker....

det skal jeg nok lige

Anmeld

1. maj 2012

jeanettelb

Laijona Äiti skriver:

Vil du gerne føde før termin da??

Ærlig talt så gider jeg sku heller ikke mere...

vil rigtig gerne føde før tid og det tror jeg os jeg gør da lægerne siger jeg ligger i den gruppe hvor man føder for tidligt ...
da  både mig og kæresten er født for tidligt...

Anmeld

1. maj 2012

lio

jeanettelb skriver:

vil rigtig gerne føde før tid og det tror jeg os jeg gør da lægerne siger jeg ligger i den gruppe hvor man føder for tidligt ...
da  både mig og kæresten er født for tidligt...

Har du mange gener da? - synes godt nok det er den hården ende nu...

Anmeld

1. maj 2012

jeanettelb

Laijona Äiti skriver:

Har du mange gener da? - synes godt nok det er den hården ende nu...

altså kan ikke selv tag underbukser på og kan ikke selv tage strømper på ... armen der så mange ting..

Anmeld

2. maj 2012

lio

jeanettelb skriver:

altså kan ikke selv tag underbukser på og kan ikke selv tage strømper på ... armen der så mange ting..

Jeg kan høre jeg ikke er den eneste, blev så glad da vejret blev så godt at jeg ikke behøver strømper mere, bare ballerina eller sandaler

For gud hvor er der langt ned til fødderne, bliver svimmel bare af at kigge ned  

Håber det snart er ovre så vi kan nyde de søde små sommerbørn

Anmeld

2. maj 2012

jeanettelb

Laijona Äiti skriver:

Jeg kan høre jeg ikke er den eneste, blev så glad da vejret blev så godt at jeg ikke behøver strømper mere, bare ballerina eller sandaler

For gud hvor er der langt ned til fødderne, bliver svimmel bare af at kigge ned  

Håber det snart er ovre så vi kan nyde de søde små sommerbørn

håber bare den dato mig og min søster er kommet frem til passser
vi er en smule overtroiske og tror på  de der tarot kort så dem har vi lagt og de siger jeg føder 2 juni så nu håber jeg på det passer

Anmeld

2. maj 2012

Hvis du gerne vil føde før termin, håber jeg for dig det lykkedes  Der skulle vist heller ikke være så stor risiko, når du er så langt i din graviditet.

Jeg er selv "bange" for at jeg føder før tid, fordi jeg ikke er så stor - tænker at min krop når til et punkt, hvor den ikke kan bære mere? Men jeg har låst mig fast på, at det først må ske i juni måned. Jeg ved ikke hvorfor? Jeg tror sågar, at jeg ville blive ked af det, hvis det skete i maj, selvom jeg er ved at dø af længsel for at møde den lille 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.