Read the baby, not the books.
Herhjemme har vi brugt amme pude MEGET! den er god til amning og så har jeg også brugt den om natten til at have mellem benene, da jeg stadig har Bækkenløsnings relaterede problemer.
Jeg vil anbefale dig en amme pude uden de dér kugler, sådan to har jeg haft, den billige fra bilka og en DYR én med firkløver og fælles for de to er at de falder sammen og kan ikke bruges som ordentlig støtte. Jeg har prøvet en ammepude med dun i, den støtter utrolig godt, godt, men den fylder meget og er ikke nem at have med nogen steder. Og så kan jeg anbefale en fossflake amme pude, som er fantastisk støtte også efter lang tids brug og så er den i en størrelse dér er til at have med at gøre plus den kan vaskes i maskine, hvilket de andre med kugler jo så ikke kan (ret upraktisk når man har gylpe bebs)
herhjemme kunne vi ikke leve uden amme pude! Og vil til en hver tid vælge en amme pude som kan vaskes og som støtter godt altid!
Ps: fossflake amme puder fås tit billigt på dba.dk (50kr så jeg én til sidste mdr) og da de kan vaskes synes jeg ikke det et problem at købe sådan én brugt.
Anmeld