Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækkert tøj! Og hvor ser prinsessen dejlig ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Myturn skriver: Fint tøj og skøn baby Hvor har du shoppet?
Fint tøj og skøn baby Hvor har du shoppet?
Og noget at tøjet, bla. hagesmækkerne med teksten ''mormors pige'' og ''mormors guldklump'' er købt i babysam
UngMor17 skriver: Sååå er terminen lige om hjørnet, og fik lige et lille baby shop amok da jeg var en tur i byen og hygge lidt med min familie. Jeg har allerede en masse fint tøj, men kunne da ikke stå for de små fine lyserøde kjoler osv.. Kan da slet ikke vente til hun melder sin ankomst, hvor er jeg dog bare lykkelig! Jeg sad lige og tænkte i dag, hvor taknemmelig jeg er over jeg kan blive gravid, uden problemer. Ikke planlagt, men BESTEMT ønsket! Åh føler mig lidt som jordens heldigste, kender i den følelse? Ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne opdatering. Bare lige vise min glæde, og give jer andre søde kvinder et KÆMPE og ønske jer en RIGTIG dejlig dag i det skønne vejr! I skal da også lige se to søde billeder af min fine prinsesse fra 3d scanning. Det ene giver hun tommel-op og trutmund. det andet putter hun sig.. FANTASTISK!
Sååå er terminen lige om hjørnet, og fik lige et lille baby shop amok da jeg var en tur i byen og hygge lidt med min familie. Jeg har allerede en masse fint tøj, men kunne da ikke stå for de små fine lyserøde kjoler osv..
Kan da slet ikke vente til hun melder sin ankomst, hvor er jeg dog bare lykkelig! Jeg sad lige og tænkte i dag, hvor taknemmelig jeg er over jeg kan blive gravid, uden problemer. Ikke planlagt, men BESTEMT ønsket! Åh føler mig lidt som jordens heldigste, kender i den følelse?
Ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne opdatering. Bare lige vise min glæde, og give jer andre søde kvinder et KÆMPE og ønske jer en RIGTIG dejlig dag i det skønne vejr!
I skal da også lige se to søde billeder af min fine prinsesse fra 3d scanning. Det ene giver hun tommel-op og trutmund. det andet putter hun sig.. FANTASTISK!
Hvor ser hun dog dejlig ud på billederne og sikke fint tøj der er parat til hende!
Mikkala91 skriver: Hvor ser hun dog dejlig ud på billederne og sikke fint tøj der er parat til hende!
Åh mange tak, bliver jo helt glad når folk snakker så sødt om mit guld
UngMor17 skriver: Åh mange tak, bliver jo helt glad når folk snakker så sødt om mit guld
Hehe, selvfølgelig, de er jo ens et&alt
Vi glæder os til at se billeder af hende når hun kommer til verden! i sit fine tøj, hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128