hvad skal man vælge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2012

serinasmor

Mutti2B skriver:

Hvis du har sagt ja, så møder du op. Andet kan du ikke være bekendt overfor værterne. At du ikke er på bølgelængde med dine forældre for tiden kan jo ikke være deres problem. Du må bide i det sure æble og stå ved din første beslutning! Rigtigt ærgeligt at du har fortrudt, men det er der jo ikke noget at gøre ved nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Maja88

Mutti2B skriver:

Hvis du har sagt ja, så møder du op. Andet kan du ikke være bekendt overfor værterne. At du ikke er på bølgelængde med dine forældre for tiden kan jo ikke være deres problem. Du må bide i det sure æble og stå ved din første beslutning! Rigtigt ærgeligt at du har fortrudt, men det er der jo ikke noget at gøre ved nu.

Anmeld

1. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

jeg kunne se det, hvis det var nogle man havde tæt inde på sit liv. Men de mennesker er ligesom fremmede!??? og så melder jeg ikke kun fra pga mine forældre, men også fordi jeg tænker over, hvad jeg får ud af at tage med

Så skulle du ikke have sagt ja i første omgang. De var vel lige så "fremmede" da du sagde ja i sin tid?!

Synes virkelig ikke man kan være bekendt at melde fra fordi man ombestemmer sig. Nej, så må man sluge den kamel og få det bedste ud af det. Og så måske lige overveje det lidt mere nøje næste gang der er en fest der skal SU'es til

Anmeld

1. maj 2012

kiwilouise

Mutti2B skriver:

Så skulle du ikke have sagt ja i første omgang. De var vel lige så "fremmede" da du sagde ja i sin tid?!

Synes virkelig ikke man kan være bekendt at melde fra fordi man ombestemmer sig. Nej, så må man sluge den kamel og få det bedste ud af det. Og så måske lige overveje det lidt mere nøje næste gang der er en fest der skal SU'es til

Anmeld

1. maj 2012

Anonym trådstarter

okey, men heldigvis er vi så forskellige.. jeg tager ikke afsted, da jeg ikke kan få jeres til at passe ind med mit.. i sidste ende må man gøre hvad der er bedst og sundest for en selv.

Anmeld

1. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

okey, men heldigvis er vi så forskellige.. jeg tager ikke afsted, da jeg ikke kan få jeres til at passe ind med mit.. i sidste ende må man gøre hvad der er bedst og sundest for en selv.

Du spurgte jo selv!

Synes så bare lige at du skal tænke på at maden er bestilt til dig, bordplanen er lavet og de forventede at se dig! Puha, håber da godt nok ikke at dit afbud (fordi de er "fremmede" for dig og fordi du ikke synes du får nok ud af det ) kommer til at koste dem

Anmeld

1. maj 2012

dpb

enig

Der er ikke noget værre end sidste øjebliksafbud syntes virkelig man skal have en god grund for at melde afbud... i stil med sygdom osv.
Den grund du disker op med her ville jeg ikke kategorisere som en god grund, i min bog... det er ting, man skulle have tænkt over inden man svarede... det er jo ikke dine forældres venners skyld at du pt. har et anstrengt forhold til dine forældre, men det er derimod dem der holder festen at du inddirekte straffer for det...

Qnuz

Anmeld

1. maj 2012

TTM

Mutti2B skriver:

Du spurgte jo selv!

Synes så bare lige at du skal tænke på at maden er bestilt til dig, bordplanen er lavet og de forventede at se dig! Puha, håber da godt nok ikke at dit afbud (fordi de er "fremmede" for dig og fordi du ikke synes du får nok ud af det ) kommer til at koste dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.