Hvilke internet butikker har i gode erfaringer med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Jeg har lige et par småting jeg mangler at få købt, og det ville jeg så igår aftes, og faktisk kunne jeg ikke finde det på ret mange sider..

- Sort puslepude

- Sort ammepude

De 2 steder jeg fandt, de var ikke umiddelbart E-mærket, så jeg turde ærlig talt ikke bare bestille, hvis nu..

- Onlinekids.dk

- Babyfutten.dk

SÅ kan i ikke komme frem med hvilke internetbutikker med babyudstyr som i har gode erfaringer med..

På forhånd TAK..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Jeg har lige et par småting jeg mangler at få købt, og det ville jeg så igår aftes, og faktisk kunne jeg ikke finde det på ret mange sider..

- Sort puslepude

- Sort ammepude

De 2 steder jeg fandt, de var ikke umiddelbart E-mærket, så jeg turde ærlig talt ikke bare bestille, hvis nu..

- Onlinekids.dk

- Babyfutten.dk

SÅ kan i ikke komme frem med hvilke internetbutikker med babyudstyr som i har gode erfaringer med..

På forhånd TAK..

Vi har kun bestilt noget fra babysam's hjemmeside, men selvom man skulle tro det gik smertefrit så forsvandt vores ordre fra dem så vi selv måtte rykke for vores varer

Jeg har dog købt ting på nettet fra steder uden E-mærket og der har aldrig været problemer

Anmeld

1. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Vi har kun bestilt noget fra babysam's hjemmeside, men selvom man skulle tro det gik smertefrit så forsvandt vores ordre fra dem så vi selv måtte rykke for vores varer

Jeg har dog købt ting på nettet fra steder uden E-mærket og der har aldrig været problemer

Træls med Babysam..

Men godt at høre at det er muligt at bestille fra steder uden e-mærket.. Jeg er bare lidt pylleret hvad det angår..

Anmeld

2. maj 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Træls med Babysam..

Men godt at høre at det er muligt at bestille fra steder uden e-mærket.. Jeg er bare lidt pylleret hvad det angår..

Man skal oz passe på sig selv ude på nettet og bruge sin sunde fornuft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.