Junior dyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

mpr

Hej folkens kæresten og jeg skal ud og have fat i en junior dyne til hans pige så vi ikke behøver at slæbe hendes dyne frem og tilbage imellem pigens to hjem. Men sidder lidt inde på jysk og kniber øjenbryn der er 5 forskellige slags junior dyner men kan ikke finde ud af om den billige faktisk er lige så god som de andre (har ikke rigtigt været ude og købe dyner før :s) Så ville høre jer garvede kvinder

Her er et link (kan dog ikke trykke på knappen så den bliver til et rigtig link, MEN i må gerne tage et link og smide til jeres kommentar af den dyne i syntes jeg skal vælge og evt skrive hvorfor

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/ag/catalog-sales/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

vitapigen

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/4414200/a/catalog-sales

Jeg ville vælge den dyre på baggrund af bæreevnen som er 10 og at den er Øko-Tex mærket.

Jeg købte min ved juletid i Ønskebørn til halvpris (fra 1000 kr til 500 kr) så hold øje med om børnebutikkerne har nogle på tilbud

Anmeld

1. maj 2012

mpr

vitapigen skriver:

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/4414200/a/catalog-sales

Jeg ville vælge den dyre på baggrund af bæreevnen som er 10 og at den er Øko-Tex mærket.

Jeg købte min ved juletid i Ønskebørn til halvpris (fra 1000 kr til 500 kr) så hold øje med om børnebutikkerne har nogle på tilbud

Jaah ville nu ønske det var lidt billigere :s Vi er to på su og det er ikke os der har hende fast så vi får ikke noget tilskud til at købe ting for :s så hvis det kan gøres billigere og stadig være i orden kunne det være perfekt

Anmeld

1. maj 2012

vitapigen

Tror da også de andre er fine nok, men ville i hvert fald gå efter Øko-Tex

Anmeld

1. maj 2012

Camel

Chel1992 skriver:

Hej folkens kæresten og jeg skal ud og have fat i en junior dyne til hans pige så vi ikke behøver at slæbe hendes dyne frem og tilbage imellem pigens to hjem. Men sidder lidt inde på jysk og kniber øjenbryn der er 5 forskellige slags junior dyner men kan ikke finde ud af om den billige faktisk er lige så god som de andre (har ikke rigtigt været ude og købe dyner før :s) Så ville høre jer garvede kvinder

Her er et link (kan dog ikke trykke på knappen så den bliver til et rigtig link, MEN i må gerne tage et link og smide til jeres kommentar af den dyne i syntes jeg skal vælge og evt skrive hvorfor

http://www.jysk.dk/4/31/49/552/ag/catalog-sales/

Jeg kan ikke lige finde ud at kopier et link ind.

Af de 5 der dukker op når jeg bruger dit link har jeg haft brugt den der hedder "Delfin" til begge mine piger. Jeg er selv allergiker og det var vigtigt for os at den var astma-allergi deklareret.

Hvid du er interesseret har jeg en der ligger og ikke bliver brugt mere. Den kan vaskes ved 60*. Den er 6 år gammel, men kun brugt i 3½ år. Den kan du få billigt...

Vi har været godt tilfreds med vores dyner

Anmeld

1. maj 2012

mpr

Jeg kan ikke lige finde ud at kopier et link ind.

Af de 5 der dukker op når jeg bruger dit link har jeg haft brugt den der hedder "Delfin" til begge mine piger. Jeg er selv allergiker og det var vigtigt for os at den var astma-allergi deklareret.

Hvid du er interesseret har jeg en der ligger og ikke bliver brugt mere. Den kan vaskes ved 60*. Den er 6 år gammel, men kun brugt i 3½ år. Den kan du få billigt...

Vi har været godt tilfreds med vores dyner

det kunne godt at være jeg kan være intresseret skal lige vende den med kæresten men hvad ville du sælge den for?

Anmeld

1. maj 2012

Camel

Chel1992 skriver:

det kunne godt at være jeg kan være intresseret skal lige vende den med kæresten men hvad ville du sælge den for?

Jeg kan sende den til dig for 200 kr. inkl. porto (eller du kan hente den hos mig hvis du bor i nærheden af Birkerød).

Muligvis jeg også har en pude og 1 el. 2 sæt sengetøj jeg kan sende med...

Anmeld

1. maj 2012

mpr

Camel skriver:

Jeg kan sende den til dig for 200 kr. inkl. porto (eller du kan hente den hos mig hvis du bor i nærheden af Birkerød).

Lyder fantastisk Skal lige høre herren om han også er intra du kan lige få besked senere i dag Og ville da være perfekt hvis du kunne undvære det også Men ja skal nok sendes hvis det er for tror ikke jeg kommer til Birkerød sådan lige i den nærmeste fremtid

Anmeld

1. maj 2012

mpr

Camel skriver:

Øv bøv :/ kæresten var ikke intra han vil ikke have noget der er brugt når det gælder hans datter..

Ellers super godt tilbud

Anmeld

1. maj 2012

Camel

Chel1992 skriver:

Øv bøv :/ kæresten var ikke intra han vil ikke have noget der er brugt når det gælder hans datter..

Ellers super godt tilbud

Det er helt fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.