Baby luca- / sebastian aaron´s værelse maj 2012 :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. maj 2012

LotusCPH

Vi mangler kun at sætte svævehylderne op - så fletkasserne kan komme på plads med bleer og engangsklude :0) Våglæggerlagen til hængevuggen, barnevogn og tremmesengen skal vi også lige have i hus. 

Men ellers forbeholder vi os retten til at ønske os:

Legetøj

selvfølgelig tøj - er folk jo vilde med

Uro til sengen

Faster 1 laver: sengerand i tyk kvalitet og økologiskbomuld. Hun kan bare det der. Med eventyrsmotiv på den ene side og farvet blåt eller grønt på den anden side

faster 2: Har strikket et barnevognstæppe og en hue til bebs af noget af det garn vi gav hende til overraskelsen af nyheden om baby. ( Hun strikker ALDRIG)

Kusine 1 (fotograf) : Skal tage billeder af mavsen alene, med profil, med far og med børn og alle samlet. Efter fødslen tager hun bilelder af beby alene, baby med mor og far, et af baby med søskende og os alle samlet. Redigering og fremkaldelse på canvaslærred står JEG for :0) 

Reno og min opgave opgave og lir: iPhone Apple Babyalarm - withings babyalarm fra coolstuff :0) Fælles lir  , og finde babys første sæt tøj til hospitalet.

Praktisk: Dørspærre - brændeovnsgitter og få sat vinduessikringerne på alle vinduer.

DET var vidst det :0) Indtil videre Man kan jo altid finde noget

Babypakker hentet i : føtex og matas - mangler kun babysam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Der er kun 1 ting i vejen med vores hus, og det er at vi kun har stue, soveværelse og kontor - dvs ingen værelse til Junior.. Der skal det uudnyttede loftrum først sættes istand.. Så jeg bliver helt vildt misundelig når jeg ser jeres billeder af værelsesinretning.. Det kunne bare være så hyggeligt at gå og nusse med indretningen..

- Flere vil måske undre sig over hvorfor vi ikke laver kontoret om, men det er desværre et alt for koldt rum, til at vi vil bruge det til hverken børneværelse eller soveværelse..

Så enten skal vi finde et nyt hus inden for de kommende år, ellers skal vi lave overetagen - hvad det bliver må tiden vise..

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

ved du hvad ved præcis hvordan du har det, men se det sådan her : hvad gjorde man i gl. dage. - JEP tog tingene som de kom

Lyder da super fedt med loftrum til baby. de fylder altså heller ik så meget. Bebs her deler værelse med sine to søskende på det værelse der.  I skal nok nå det - og altså min bror og hans dame fik baby først og flyttede hjem til mor til de fik noget at bo i selv og først nu kan de indrette og købe til baby- ( han  kom ud for tidligt )

Så ro på- ikk stress, ved godt det ka stresse at se andre er nået langt. men mange venter altså også til bagefter insisterede bare på at få børneværelset klart så vi kunne tænke på de andre værelser løbende. Der må baby jo godt være ude

Anmeld

1. maj 2012

eliasogmor

LotusCPH skriver:

Vi mangler kun at sætte svævehylderne op - så fletkasserne kan komme på plads med bleer og engangsklude :0) Våglæggerlagen til hængevuggen, barnevogn og tremmesengen skal vi også lige have i hus. 

Legetøj

Uro til sengen

Faster 1 laver: sengerand i tyk kvalitet og økologiskbomuld. Hun kan bare det der. Med eventyrsmotiv på den ene side og farvet blåt eller grønt på den anden side

faster 2: Har strikket et barnevognstæppe og en hue til bebs af noget af det garn vi gav hende til overraskelsen af nyheden om baby. ( Hun strikker ALDRIG)

Kusine 1 (fotograf) : Skal tage billeder af mavsen alene, med profil, med far og med børn og alle samlet. Efter fødslen tager hun bilelder af beby alene, baby med mor og far, et af baby med søskende og os alle samlet. Redigering og fremkaldelse på canvaslærred står JEG for :0) 

Reno og min opgave opgave og lir: iPhone Apple Babyalarm - withings babyalarm fra coolstuff :0) Fælles lir  , og finde babys første sæt tøj til hospitalet.

Praktisk: Dørspærre - brændeovnsgitter og få sat vinduessikringerne på alle vinduer.

rigtig fint værelse... og yber cool skrå stol, hvor er den fra???

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Tark Købte den brugt på dba for 100 kr.. Det er fischer price. Der er massage og lyd i. Og så kan den stå selv ved at klikke i bunden og laves til vippefunktion ved samme :0) og integreret bidering i selen

Her er klippet :

http://www.youtube.com/watch?v=UAk2r62KTAA

Alt er stort set købt brugt Det eneste nye er pers.pl artikler, babyalarmen og puslepuden

Anmeld

1. maj 2012

M&R

LotusCPH skriver:

Legetøj

Uro til sengen

Åhhhh så fint:-) du har styr på tingene:-)

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Arhh mangler stadig lidt, men vi er da på vej ;D men tak tak

Anmeld

1. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Legetøj

Uro til sengen

Er helt pjattet med den der løsning med puslepude på sengen! Skal vi have til den næste hvis vi stadig bor her for det andet værelse vi har er meget mindre end det lillefisen får

Du kan iøvrigt bestille startpakke på rema1000 hjemmeside oz.. Det er nok den bedste startpakke jeg har fået! Der er en hel pakke newborn bleer, en stor pakke vådservietter, en pakke skumklude, en flaske babysæbe og en bamse i 

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

ja det er også ret godt - og pladsbesparende Han skal skiftevis sove i hængevuggen i soveværelset og så i tremmesengen om dagen og barnevognen self Men det er dejligt det begynder at forme sig - og anstrengelserne mht flytning og den gl.lejlighed med udlejing og så indretning og indkøb til den lille Men det flasker sig hen a vejen

Den der rema pakke hvordan bestiller man den? Kan ikke se noget link til den?? Har du det link? Man ka jo ligeså godt skrabe alt gratis til sig så længe det varer

Anmeld

1. maj 2012

LotusCPH

Så fandt jeg det hehe ku se der ventede en pakke til mig dernede allerede- havde vist bestilt engang i marts YES Så skal den også bare hentes - så mangler babysa lige - så er der ikke flere eller er der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.