Hjælp! søger med lys og lygter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.299 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. april 2012

meem

Jeg er forelsket...!

Min yngste datter bliver 1år nu her d. 2/6.. nu har jeg et par dage siddet og kigget på mulige fødselsdagsgaveidéer til hende.. Og nu har jeg fundet den.!

Fisher Price - Go Baby Go Zebra!

Den er jo som skabt til min skønne datter.. Problemet kommer så her.. Jeg kan ikke finde ÉN eneste butik der sælger den.. Den kan ikke sendes til mig fra udelandske netshops , Dem der nu engang sælger dem brugt, kommer enten fra Nordjylland, Sjælland eller Langeland?!.. og jeg bor jo i Middelfart..

Er der nogle der ligger inde med sådan en smart en som er interesseret i at sælge? måske kender en der har en, eller ved hvor man kan købe den henne??

Please hjælp mig damer.. og enkelte mænd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Albsil

meem skriver:

Jeg er forelsket...!

Min yngste datter bliver 1år nu her d. 2/6.. nu har jeg et par dage siddet og kigget på mulige fødselsdagsgaveidéer til hende.. Og nu har jeg fundet den.!

Den er jo som skabt til min skønne datter.. Problemet kommer så her.. Jeg kan ikke finde ÉN eneste butik der sælger den.. Den kan ikke sendes til mig fra udelandske netshops , Dem der nu engang sælger dem brugt, kommer enten fra Nordjylland, Sjælland eller Langeland?!.. og jeg bor jo i Middelfart..

Er der nogle der ligger inde med sådan en smart en som er interesseret i at sælge? måske kender en der har en, eller ved hvor man kan købe den henne??

Jeg har luge set den til salg på en facebook gruppe der hedder ting til salg i Holstebro og omegn. Det er åben gruppe så du kan bare gå derind. Gå ind under billeder otip ligger den entenunder mappen der hedder ting til børn eller ting til baby. 

Anmeld

30. april 2012

meem

Albsil skriver:

Jeg har luge set den til salg på en facebook gruppe der hedder ting til salg i Holstebro og omegn. Det er åben gruppe så du kan bare gå derind. Gå ind under billeder otip ligger den entenunder mappen der hedder ting til børn eller ting til baby. 

Har netop skrevet med en inde på dba, der kommer fra Holstebro og har en til salg.. Det er bare ret så langt væk.. Og når den alene koster 400 kunne jeg forestille mig et hurtigt bliver dyrt med porto oveni

Anmeld

30. april 2012

Albsil

meem skriver:

Har netop skrevet med en inde på dba, der kommer fra Holstebro og har en til salg.. Det er bare ret så langt væk.. Og når den alene koster 400 kunne jeg forestille mig et hurtigt bliver dyrt med porto oveni

Den er her og koster 200,/ så måske det ikke er den samme

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3660152620439&set=oa.242300382476212&type=1

Anmeld

30. april 2012

meem

Albsil skriver:

Den er her og koster 200,/ så måske det ikke er den samme

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3660152620439&set=oa.242300382476212&type=1

uhh der var jo noget billigere.. Mange tak for hjælpen

Anmeld

30. april 2012

Albsil

meem skriver:

uhh der var jo noget billigere.. Mange tak for hjælpen

Velbekomme:-)

Anmeld

30. april 2012

MortilElias2010

meem skriver:

Jeg er forelsket...!

Har desværre ikke haft held med mig til at kunne hjælpe dig med den. Men forsøger videre 

Anmeld

30. april 2012

meem

MortilElias2010 skriver:

Har desværre ikke haft held med mig til at kunne hjælpe dig med den. Men forsøger videre 

Mange tak

Anmeld

30. april 2012

ano14316

meem skriver:

Jeg er forelsket...!

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000EULX9I/ref= ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Her kan du købe det..

Anmeld

30. april 2012

meem

ano14316 skriver:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000EULX9I/ref= ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE

Her kan du købe det..

Jeg har prøvet den side.. men ligeså snart jeg skal godkende min adresse, skriver den at varen ikke kan leveres hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.