Filucca 39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Kruse90

Hej skønne piger

Så er vi i uge 40 Det er så vildt syntes jeg. Endelig er vi ved at være ved graviditetens ende
Er så spændt på at møde vores lille datter, om forhåbelig ikke så langtid

Det går super godt her stadigvæk, døjer dog en hel del med graviditetskløe Hvilket jeg er ved at blive sindssyg af.
Var på sygehuset i fredags og få taget blodprøver om det var leverbetinget. Det var det heldigvis ikke. Fik kørt en CTG-kurve, og lillepigen havde det skønt og jeg havde nogle små veer som viste sig ved denne CTG-kurve. Ikke nogle der gør ondt Men kroppen forbereder sig da, og det er jo det vidste Da jeg derefter blev undersøgt var jeg 1 cm åben Så det er jo herligt. Lige nu sidder jeg med plukkeveer og en følelse af at en kniv borer sig godt og grundigt rund ved min livmodermund:s Underligt at man præcis kan mærke at det er der hvor lillepigen skal ud

Kram Carina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Så er vi i uge 40 Det er så vildt syntes jeg. Endelig er vi ved at være ved graviditetens ende

Det går super godt her stadigvæk, døjer dog en hel del med graviditetskløe Hvilket jeg er ved at blive sindssyg af.
Var på sygehuset i fredags og få taget blodprøver om det var leverbetinget. Det var det heldigvis ikke. Fik kørt en CTG-kurve, og lillepigen havde det skønt og jeg havde nogle små veer som viste sig ved denne CTG-kurve. Ikke nogle der gør ondt Men kroppen forbereder sig da, og det er jo det vidste Da jeg derefter blev undersøgt var jeg 1 cm åben Så det er jo herligt. Lige nu sidder jeg med plukkeveer og en følelse af at en kniv borer sig godt og grundigt rund ved min livmodermund:s Underligt at man præcis kan mærke at det er der hvor lillepigen skal ud

Kram Carina

SÅ smuk altså

Tiden er fløjet afsted, jeg kan slet ikke følge med, er du ikke lige blevet gravid?  

Anmeld

30. april 2012

Nettemor

Du er så smuk kære Carina!

Det bliver spændende hvornår hun kommer ud og hilse på verden

Anmeld

30. april 2012

Kruse90

FrkLarsen skriver:

SÅ smuk altså

Tiden er fløjet afsted, jeg kan slet ikke følge med, er du ikke lige blevet gravid?  

Tak smukke
Nej tiden flyver bare afsted, det er ikke altid til at følge med

Anmeld

30. april 2012

Kruse90

Nettemor skriver:

Du er så smuk kære Carina!

Det bliver spændende hvornår hun kommer ud og hilse på verden

Hvor er du sød Tak

Ja det bliver bare så spændende, kan jo slet ikke vente med at møde hende

Anmeld

30. april 2012

_-Kathrine-_

Fine mave
Du må ud og gå nogle ture, så det kan blive modnet lidt mere
Pøj pøj med den snarlige fødsel - er helt misundelig

Anmeld

30. april 2012

Nessie

Hvor er du flot

Hvor vildt at der er så kort tid tilbage nu, det bliver så spændende for jer at se hende for første gang

Anmeld

30. april 2012

JH12

iih hvor er du altså fin  og SKØNT endeig er være ved vejs ende.. De kære små behøver bestemt ikke trække tiden ud..

Håber snart jeres Prinsessen kommer til verden  Det er forhåbentlig bare et spørgsmål om dage

Anmeld

30. april 2012

Dansker I Holland

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Kram Carina

Åh altså søde Jeg har ikke været meget herinde. Undskyld men et forsinket tillykke med PIGEN smiler.... Glæder mig til og se hende Hvornår mærkede du liv ?

Anmeld

30. april 2012

Caroline86

tykke!!!!!!!!!!!

Lækker er du! Og kom så ud tyttebøvs! vi er faktisk nogle stykker der er PÆNT spændte!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.