ta lige og lur den her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Loggidut

er i da åndsvage han er dygtig

http://youtube.com/watch?v=FR-lsiddPiY

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg tror det er fake... Prøv at kigge på prikken på bordet når man skyder og mens kuglerne triller... Jeg synes den bevæger sig meget. Synes og andre småting afslører den...

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Ej, jeg vælger og tro på det er 100% rigtigt :)

Synes det ser total sejt ud. HEHE

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

den skulle være god nok...min nevø er dansk mester i snooker...han drøner også rundt og laver sådan noget pjat der...og det med bolden ryger tilbage hedder vist back-spin....

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Tillykke med din nevø, var der ikke noget med at han skulle til stævne her for nyligt eller er det bare mig??

Der er også tit noget i tv med de der tricks.

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Århh, det ville jeg gerne lære8D

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

Ja selvfølgelig kan det godt lade sig gøre, men der er bare i flere af klippene hvor lyset ændrer sig underligt, og som sagt så bevæger små detaljer sig. Det ligner mere noget der er klippet rigtig flot sammen.

Anmeld

9. marts 2008

Susan1978

jeg tror helt klart også det er rigtigt..

har jo arbejdet på et værtshus og der var billardbord.. (det med keglerne)

har også selv spillet en del.. kan dog ik finde ud af det alligevel..

Men nogen gange så skal man lave backspin på den i det her tilfælde røde kugle for at den fx ikke vælter kegler, som kun den hvide skal. Hvis man rammer kuglen korrekt så løber den lidt frem også ellers tilbage..

Det er med snooker/billiard som med bowling.. det er et mega svært spil da man skal ramme strategisk korrekt for at det udfalder rigtigt.. :P

Susan - bowling spiller med højeste score på 215..

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Tillykke med din nevø, var der ikke noget med at han skulle til stævne her for nyligt eller er det bare mig??

jooo altså...der var noget med han skulle spille...men jeg følger ikke så meget med i det,...nogen gange er det pool og andre gange snooker...aner ikke hvad forskellen er, og blokere lidt for det...for han er en herre blærerøv med det...men er jo så også mega dygtig...lol...

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Loggidut skriver:

Nadi skriver:

og hov...http://www.snooker.dk/ her kan i se ham....på forsiden og det hele....dejlig knægt ham daniel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.