Tisse problemer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2012

lio

Jeg har hele dagen haft konstant tissetrang, jo længere der går før jeg går på wc, jo mere stikker det i blære og bækken. Når jeg så endelig tisser er det små dryp-ture og trangen frosvinder bare ikke. Hvad sker der lige?

Er i øvrigt gravid i 33. uge og har lige været i behandling for blærebetændelse og fik testet i onsdag (sidste uge) at den er væk. (havde dog ikke disse symptomer inden og under min behandling)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Nettemor

Det kan være at du har fået blærebetændelse på ny. Man er et nemt offer som gravid. Det kan også være at baby presser godt på blæren.

Jeg havde det næsten hele tiden sådan at jeg følte at hvis jeg ikke skyndte mig at løbe ud på toilet så var jeg da sikker på at det endte galt. Da jeg så kom derud og fik alt tøjet trukket ned så kom der 5 dråber og så var det dét... 5-10 min efter kunne jeg rende afsted igen..

Anmeld

30. april 2012

lio

Nettemor skriver:

Det kan være at du har fået blærebetændelse på ny. Man er et nemt offer som gravid. Det kan også være at baby presser godt på blæren.

Jeg havde det næsten hele tiden sådan at jeg følte at hvis jeg ikke skyndte mig at løbe ud på toilet så var jeg da sikker på at det endte galt. Da jeg så kom derud og fik alt tøjet trukket ned så kom der 5 dråber og så var det dét... 5-10 min efter kunne jeg rende afsted igen..

Øv.. meget frustrerende at løbe "ubegrundet" på wc, men tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.