Hvad brugte/bruger du din barsel på??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Blirnokaldrigfru

Ja, nu går jeg endelig på barsel fra på mandag , og GLÆDER mig til ikke at skulle belaste kroppen så meget mere - det kan mærkes at det er lige hårdt nok for den at gå på job!

Men - jeg er bange for at jeg pludselig kommer til at kede mig.. Så hvad lavede/laver i når i har barsel? Nogle gode forslag, til nogle nye hobbyer måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk P. skriver:

Ja, nu går jeg endelig på barsel fra på mandag , og GLÆDER mig til ikke at skulle belaste kroppen så meget mere - det kan mærkes at det er lige hårdt nok for den at gå på job!

Men - jeg er bange for at jeg pludselig kommer til at kede mig.. Så hvad lavede/laver i når i har barsel? Nogle gode forslag, til nogle nye hobbyer måske?

Den første stykke tid er baby så aghængig af dig at du ikke får tid til særlig meget.

Så vent til dit barn bliver større med at planlægge

Anmeld

30. april 2012

Blirnokaldrigfru

mor:) skriver:

Den første stykke tid er baby så aghængig af dig at du ikke får tid til særlig meget.

Så vent til dit barn bliver større med at planlægge

Tænkte mere det barsel jeg har , inden

Anmeld

30. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Frk P. skriver:

Tænkte mere det barsel jeg har , inden

aahhh....jamen jeg gik super mange lange ture med min kæreste/veninder. En masse tid på stranden/islands brygge. Så jeg tror egentlig bare at jeg slappede meget af

Jeg var også højgravid og på barsel i august måned, så vejret var jo perfekt.

Anmeld

30. april 2012

(august)

Jeg brugte tiden inden fødselen begge gange på at læse bøger, da der desværre ikke er så meget tid og overskud efterfølgende. Jeg brugte også det at komme i svømmehallen, så kroppen føles lettere og mere fri.

Efter fødselen og vi lige har fundet hinanden har jeg brugt tid på at gå ture, dagligdags ting, mødregruppe, babysvømning og ture til centre og gågader hvor der bare bliver oset og shoppet lidt ind i mellem

Held og lykke med det hele.

Anmeld

30. april 2012

Alexander&Lærke

Altså inden baby kommer??? Der begyndte jeg at sy ved ikke hvorfor men fik sådan en lyst til at sy tullebukser til min datter så fik syet 4 par inden hun kom 2 par i 62, 1 i 68 og 1 i 74. Så vi har kunne bruge dem lgeind til nu. super skønt og dejligt at sidde med....  jeg fik også syet 2 puder til legehjørnet og et et betræk til kravlegården.. 

Efter hun er komme er tiden bare flyvet afted og om 1,5 md kalder arbejdet igen.... puha det bliver ikke sjovt men skal jo til...

Held og lykke med både barsel og baby...

Anmeld

30. april 2012

AnnaK89

Jeg brugte meget af min tid i svømmehallen Det var super dejligt for kroppen. Ellers gjorde jeg babyværelset helt færdigt, shoppede lidt og læste rigtig meget for at prøve at forberede mig mentalt  

Og ellers slappede jeg bare meget af, for kroppen har rigtig meget brug for hvile op til fødslen

Denne gang ved jeg ikke hvor meget jeg når inden fødslen. Jeg har sidste eksamen 15 dage før min termin - så nu må vi se, men satser da på svømmehallen igen og indretning af babyværelset

Anmeld

30. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Frk P. skriver:

Brugte den på at sove- inden Astrid blev født. Var mega træt og rigtig meget for kvalmet. Først knap en mdr før fødsel drønnede jeg rundt og havde det skide godt..
Da Astrid blev født rendte jeg i 2 forskellige mødregrupper Og var til to forskellige 'ÅbenHus' (Sundhedsplejersken besøger byen)
Og ellers meget ude og huset..
Hvis du spørger min SP stod jeg på kommunen, for at få ret til at kunne have råd til at leve... For ingen ku hjælpe med hva man kan og har ret til når man er enlig. Og jeg var kun på elevløn..

Men glæd dig, barsel er fantastisk.. og husk og nyd bebse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.