Hun vejde 2940 g og målte 50 cm
Lørdag den 3 dec (39+6), havde mig og T, aftalte at vi skulle slappe max og bare rigtig være kærester for vi havde en tid på Viborg syghus kl 09.00 til igangssættelse, da jeg havde en meget slem BL og en fiberspræning i lysken, som gjorde at jeg ikke kunne gå.. Vi gik tidlig i seng om lørdagen for så vi kunne være frisk..
Om natten kunne jeg bare overhovedet ikke sove da jeg havde så meget uro i mine ben, og jeg kunne ikke falde til ro.,
Omkring kl halv 1 falder jeg i søven og ved en halv 2 tiden vågnede jeg ved at jeg fik herre ondt i maven og skulle bare på wc.
Imens jeg er på wc'et og får gjordt det jeg skulle fik jeg herre ondt i maven igen.. Der går ca en 5 min så får jeg en ve til..
Jeg går ovenpå og finder min telefon, for at tage tid på veerne. Jeg får to veer lige efter hinanden og så vækker jeg T.. Vi går inden under og under en veer formår jeg at rende ud på wc'et for at brække mig.
Ca kl 02.00 (40+0) for jeg ringet til FG, som godt kan høre på mig at nu gør de ondt. Jeg fokucere på min vejrtrækning og vi får besked på at komme en tur.. T fiser rundt og prøver at finde taskerne,lift dyne imens jeg prøver at koncetere mig om mine veer.
02.30 ca ankommer vi på 7 sal, og bliver undersøgt 4-6cm åbnet, og bliver vist ned på FG.. De gør badekar klar og jeg prøver at ligge med CTG, men den kan ikke fange hjerterytme ordentlig da jeg ligger på siden.. Og de lytter med doptone.
03.20 ca, kommer jeg i badeklar og slapper maax af.
03.45 ber jeg om at få epi, da det gør herre nas nu. jeg er 6 cm åbnet. og narkoselægen tilkaldes.
03.55. 7cm åbnet og snakker med JM at jeg ikke kan få og få epi, da hun står meget langt nede og hun forslår at vi tager vandet så har jeg født inde for 1 time
04.05 tager de vandet, og hoppe i bade karet igen.
04.13 hovedet skimtes og jeg får lov til at presse.
04.17 fødte jeg en dejlig lille pige.
Hun scorede 10/1 10/5 10/10 i apgar
Hun vejede 2940 g og var 50 cm
Og det var en drømme fødsel..