Våddragt i str. højgravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Amagerpigen82

Hej Tøser

Jeg har før svømmet Christiansborg rundt og vil rigtig gerne igen i år, - især nu mange andre sportsaktiviteter må neddrosles.

Det foregår i åbent vand i Københavns Kanaler. Men, men, men... Er det overhovedet muligt at finde/låne/leje en våddragt i str. højgravid? Jeg vil være 30 uger henne og allerede nu (uge 12+5) er jeg relativt stor så der skal nok være plads til en ordentlig bule.

man kan naturligvis altid bare få en i str. stor, men da det jo er meningen den skal sidde tæt, er jeg noget i tvivl om hvordan det vil virke.

så tøser, - er der nogen der har prøvet eller har gode erfaringer? Man kan jo ikke rigtig afprøve noget før om lang tid og det er nu jeg gerne vil tilmelde mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Nadiadj

Hej. Jeg ved godt, at det er en gammel tråd, men jeg står nu i samme situation og vil høre, om du fandt en løsning? Jeg kommer også til at være 30 uger henne, når der er Christiansborg Rundt i år. Håber du kan hjælpe med svar. Mvh Nadia.

Anmeld

8. maj 2013

Amagerpigen82

Nadiadj skriver:

NeNejHej. Jeg ved godt, at det er en gammel tråd, men jeg står nu i samme situation og vil høre, om du fandt en løsning? Jeg kommer også til at være 30 uger henne, når der er Christiansborg Rundt i år. Håber du kan hjælpe med svar. Mvh Nadia.

Nej desværre. Men held og lykke til dig:-) ps jeg spurgte min jordemoder ang deltagelse og det så de ingen problemer i hvis man bare var godt forberedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.