Barsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Guldimaven

weeeee, fra idag af er jeg på barsel!  Hvor er det bare dejligt! Nu kan jeg bare være hjemme og slappe af! Har dog nogle opgaver der skal laves o.s.v.. MEN hvor er jeg bare lettet og glad!

Så i aften vil kæresten og jeg tage ud og spise og fejrer at jeg er gået på barsel og jeg har 1 måned til termin idag!

Bare lige et glad indlæg her fra!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Majbrit

Jeg siger også weeeeee! Har også min første barselsdag i dag! Hvor er det bare fedt og så kom sommervejret lige præcis også - i hvert fald i Viborg..

Så jeg deler lige din jubel

Anmeld

30. april 2012

DinNabo

Haha jeg har også min første barselsdag! Termin den 27. Maj. Og hvor er det fedt. Godt nok har de allerede ringet fra arbejdet..... Men kunne fortælle, at hvis de læste min overdragelses mail, ville de finde svaret.

Sov til 9.30, spiste morgenmad på terrassen, har handlet og forbereder nu lækker mad til min mand og mig selv, så vi kan fejre det.

Anja

Anmeld

30. april 2012

Guldimaven

Majbrit skriver:

Jeg siger også weeeeee! Har også min første barselsdag i dag! Hvor er det bare fedt og så kom sommervejret lige præcis også - i hvert fald i Viborg..

Så jeg deler lige din jubel

Her er der også dejligt vejr.. ( lidt udenfor aalborg.)

Anmeld

30. april 2012

Guldimaven

DinNabo skriver:

Haha jeg har også min første barselsdag! Termin den 27. Maj. Og hvor er det fedt. Godt nok har de allerede ringet fra arbejdet..... Men kunne fortælle, at hvis de læste min overdragelses mail, ville de finde svaret.

Sov til 9.30, spiste morgenmad på terrassen, har handlet og forbereder nu lækker mad til min mand og mig selv, så vi kan fejre det.

Anja

Hvor er det bare skønt..  Hvad forbereder du til aften så?

Anmeld

30. april 2012

DinNabo

Guldimaven skriver:

Hvor er det bare skønt..  Hvad forbereder du til aften så?

Er gået igang med en indisk beef korma opskrift og skal forsøge at lave hjemmelavet naanbrød samt mango chutney til.Krydser fingre for at det kommer til at smage godt. Ellers må vi også tage ud at spise ligesom jer 

Anmeld

30. april 2012

Guldimaven

DinNabo skriver:

Er gået igang med en indisk beef korma opskrift og skal forsøge at lave hjemmelavet naanbrød samt mango chutney til.Krydser fingre for at det kommer til at smage godt. Ellers må vi også tage ud at spise ligesom jer 

Hehe, det lyder spændende..  Syntes du ikke det er vildt hårdt at stå i køkkenet efterhånden? Igår skulle jeg bage en kage, og da jeg var ved det sidste kunne jeg næsten ikke mere.. Så måtte jeg bare sidde ned!

Anmeld

30. april 2012

DinNabo

Guldimaven skriver:

Hehe, det lyder spændende..  Syntes du ikke det er vildt hårdt at stå i køkkenet efterhånden? Igår skulle jeg bage en kage, og da jeg var ved det sidste kunne jeg næsten ikke mere.. Så måtte jeg bare sidde ned!

Jeg har det heldigvis rigtig godt. Jo er da lidt træt om aftenen, men ikke noget at klage over, og så kan man jo heldigvis tage en lille pause, hvis det blir for hårdt at lave mad. Det eneste der generer er halsbrand og krampe i benene om natten.

Men tror nu også, vi tager ud og spiser i løbet af ugen  Har i bestemt jer for restaurant?

Anmeld

30. april 2012

Guldimaven

DinNabo skriver:

Jeg har det heldigvis rigtig godt. Jo er da lidt træt om aftenen, men ikke noget at klage over, og så kan man jo heldigvis tage en lille pause, hvis det blir for hårdt at lave mad. Det eneste der generer er halsbrand og krampe i benene om natten.

Men tror nu også, vi tager ud og spiser i løbet af ugen  Har i bestemt jer for restaurant?

Ja, jeg klager heller ikke..  Jeg har det også rigtig godt, kan bare ikke stå op så længe ad gangen!

Jeg tror vi tager jensens bøfhus..

Anmeld

30. april 2012

DinNabo

Guldimaven skriver:

Ja, jeg klager heller ikke..  Jeg har det også rigtig godt, kan bare ikke stå op så længe ad gangen!

Jeg tror vi tager jensens bøfhus..

Dejligt. Nyd en aften uden madlavning! Jeg må tilbage til opskriften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.