Hvilke mænd er I til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2009

st

Heath og Robbie er også nogle af favoritterne her. Men på den rent udseende mæssige del, så er jeg også lidt til den kære Nikolaj Lie Kaas, Mads Mikkelsen og de der mørkglødede fyre. Hmm.....

Skal vi lige se dem????

Uhm de kan godt lige få smilet frem hos mig. Synes faktisk nogle gange, at Jeppe ligner den kære Nikolaj en smule.

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Stumpen

st skriver:

Heath og Robbie er også nogle af favoritterne her. Men på den rent udseende mæssige del, så er jeg også lidt til den kære Nikolaj Lie Kaas, Mads Mikkelsen og de der mørkglødede fyre. Hmm.....

Skal vi lige se dem????

Uhm de kan godt lige få smilet frem hos mig. Synes faktisk nogle gange, at Jeppe ligner den kære Nikolaj en smule.

st

Ja Nikolaj er da lige en tand for lækker.. Har du ikke set "Kandidaten", så gør det, han spiller formidabelt -som altid

Anmeld

16. april 2009

st

Jo den så vi for 14 dage siden. det var en vanvittig god film, hvis du spørger mig.

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Genial film!! Læste først om den på nettet og tænkte at det umuligt kunne holde hele vejen hjemi en DANSK film, men jeg tog gruelig fejl..

Anmeld

16. april 2009

g.seerup

ha ha st Spanien..tjah...tror jeg holder mig til det med øjnene

Anmeld

17. april 2009

3rollinger

Skal vi lige se dem????

st

Robbie og Nikolai synes jeg ogsaa er ret laekre, men jeg kan sandt for dyden ikke finde det mindste attraktive i Mads Mikkelsen .

Men til de moerkloedede maend, st, saa er der soerme ogsaa et par hotte fyre paa disse breddegrader

Det varmeste skuespillenavn for tiden i Spanien er vist denne unge mand:

Og ham her som er sanger / skuespiller og som har dette haarde drengeroevslook, som nu er ret tiltraekkenede. Han hedder ioevrigt det samme som min soen, Daniel Martín

Og saa har jeg siden jeg var 18 vaeret vild med Alejandro Sanz

Anmeld

18. april 2009

SmørBlomstens Mor

Ham her er en rigtig lækkermås

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Cilia skriver:

Ham her er en rigtig lækkermås

Ham havde jeg også fundet, men han er da vist blevet væk igen.. der er bare et rødt kryds tilbage
Men total lækker, det er han..

Anmeld

18. april 2009

st

Hej st.

Ja det er da godt at vi ikke skal sammen ud og lede efter en ny mand, for det kunne da godt give lidt af en bitsch-fight.

Men jeg må indrømme, ham der MIguel, han har hår nede på lænden, og det er altså ikke lige mig. Men hvis jeg må nøjes med at kigge på hans ansigt, så er vi stadig enige. ....

st.

Hvem er ham den lyshårede Cilia har sat ind?

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

st skriver:

Hej st.

Ja det er da godt at vi ikke skal sammen ud og lede efter en ny mand, for det kunne da godt give lidt af en bitsch-fight.

Men jeg må indrømme, ham der MIguel, han har hår nede på lænden, og det er altså ikke lige mig. Men hvis jeg må nøjes med at kigge på hans ansigt, så er vi stadig enige. ....

st.

Hvem er ham den lyshårede Cilia har sat ind?

TRINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er da Paul Walker.. Han er da bare for cute altså Han spiller bl.a. med i The fast and the furious..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.