Hej..
Nogen her inden som har oplevet, at kunne teste postive på de herhjemme test, men at jeres blodprøve har vist negativ.
Jeg har kunne teste positiv i over 24 dage nu med de her test, efter jeg har blødt i en 3 dage fra den 10 aril til den 13 april.
Blodprøven taget torsdag i sidste uge, svar idag på den negativ, og det er nu 24 dage siden, jeg blødte i de her 3 dage.
Det sjove er så, at torsdag bliver jeg undersøgt at lægen, og jeg fortæller 3 gange i samtalen, at jeg har blødt og måske er bange for det er tidligt abort, han undersøger mig og siger, du er ca 6 uger henne, og det var mig selv, der forlangte en blodprøve, ikke noget, han sagde eller forslog.
Men idag efter svar fra lægen, kan jeg stadigvæk teste postiv både med morgen urin og uden, testede igår sidst på dagen og flot postiv den blev.
Jeg er totalt forvirret her, er man gravid eller ikke. Det jo træls at gå og tænke på, nogen der har oplevet noget tilsvarende. Og hvor længe kan der være hcg i vores urin, og når det ikke er i blodet.. har jeg bare aldrig hørt om.
Anmeld