synes det er mærkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er gået 17 dage over tid. Har kvalme og haft en masse stikken i underlivet, men tester negativt.

Var ved lægen for 1 uges tid siden, her fik jeg en gyn undersøgelse - intet tydede på graviditet. Efter dette er jeg begyndt at få kvalme osv.

Hvorfor får jeg ikke min mens? -Det kan næsten ikke en indbildt grav. da jeg ikke ønsker at være gravid lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Anonym trådstarter

ingen med et klogt svar til en meget frustreret kvinde?

Anmeld

30. april 2012

mpr

Anonym skriver:

ingen med et klogt svar til en meget frustreret kvinde?

Kan måske også være fordi du IKKE vil være gravid at du er nervøs for at du er det?

Har oplevet både da jeg ønskede at være gravid og en gang hvor jeg bare ikke ønskede det at jeg gik næsten 2 måneder over tid fordi det blev ved med at ligge i mine tanker

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Kan måske også være fordi du IKKE vil være gravid at du er nervøs for at du er det?

Har oplevet både da jeg ønskede at være gravid og en gang hvor jeg bare ikke ønskede det at jeg gik næsten 2 måneder over tid fordi det blev ved med at ligge i mine tanker

Jo det kan sagtens være derfor det fortsætter med at udeblive. Men jeg var selv lidt overrasket da jeg opdagede at jeg var gået over tid.

Har haft nogle svage positive og nogle bragende negative. Det sjove af det hele er at jeg kun har sexet en gang (med kondom) og det er den dag der i forhold til terminsberegnerne et evt barn/graviditet ville være undfanget. Pudsigt, ikke?

Anmeld

30. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Jo det kan sagtens være derfor det fortsætter med at udeblive. Men jeg var selv lidt overrasket da jeg opdagede at jeg var gået over tid.

Har haft nogle svage positive og nogle bragende negative. Det sjove af det hele er at jeg kun har sexet en gang (med kondom) og det er den dag der i forhold til terminsberegnerne et evt barn/graviditet ville være undfanget. Pudsigt, ikke?

Syntes det ville være MEGET underligt hvis der skulle være sket noget med kondom oO medmindre der er gået hul eller i har vendt kondomet om...

Men jo pudsigt

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Syntes det ville være MEGET underligt hvis der skulle være sket noget med kondom oO medmindre der er gået hul eller i har vendt kondomet om...

Men jo pudsigt

Jeg synes jegv ar ret snasket bagefter, men tænkte det bare kom fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.