Er det mon tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2012

Stinmaj

Puh.... kun én lille bitte dansemus var der. Ja jeg blev overrasket over det. Og en del lettet. Men underligt hvor den fornemmelse kommer fra 

Det næste er vel om man kan "fornemme" kønnet, eller hvad? Har I det sådan, at I har en følelse af hvad det bliver? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Nessie

Stinmaj skriver:

Puh.... kun én lille bitte dansemus var der. Ja jeg blev overrasket over det. Og en del lettet. Men underligt hvor den fornemmelse kommer fra 

Det næste er vel om man kan "fornemme" kønnet, eller hvad? Har I det sådan, at I har en følelse af hvad det bliver? 

Dejligt med en lille dansemus

Jeg har også før troet at der var to, men der har "kun" været én hver gang, og det var jeg egentlig også godt tilfreds med

Til gengæld havde jeg på fornemmelsen at jeg havde en dreng i maven, og det passede, så nogle gange kan fornemmelsen være rigtig

Anmeld

30. april 2012

Maja88

ja jeg fornemmede og drømte køn tidligt og det holdt stik da babyen kom ud

Anmeld

30. april 2012

Kruse90

Stinmaj skriver:

Dejligt med en danskemus Også selvom der ''kun'' var en

Jeg havde på fornemmelse fra start at jeg ventede en pige.
Og sørme og der ikke ligger en lille Filucca inde i min mave, som forhåbelig snart ser dagens lys
Vi glæder os sådan til at møde hende

Anmeld

30. april 2012

lio

Stinmaj skriver:

Håber det var skønt at se "kun én" trods forventninger om to.

Jeg tror man let kan fornemme ting og så alligevel ikke, fornemme køn er jo 50/50 så nogen vil mene de har fornemmet det fordi de gættede rigtig men jeg tror nu mere det er hips som haps.

Håber du får dig en dejlig graviditet og tillykke med den lille i maven.

Anmeld

30. april 2012

lassemor07

Stinmaj skriver:

Skønt med en lille danse mus der inde
jeg følte aldrig om der var en eller 2 men sagde tilgengæld fra uge 12 af det er en dreng og drømte kun om drenge børn og ud kom lille Lasse

Anmeld

30. april 2012

Annana89

Tillykke;0)

Jeg har hele min graviditet had en stærk fornemmelse af at vi skulle ha en dreng men jeg drømte kun om at det var en pige!

Det viste sig så at være en dreng så min fornemmelse var rigtig og efter scanningen drømte jeg kun om drengebabyer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.