Hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Flowers

Er det ikke noget med, at hcgen flder omkring uge 10...? jeg er nu uge 9+ (uge 10), og har taget en test, som er positiv, men nr 2 streg er ikke ligeså stærk som kontrolstregen. tænker om man kan regne med det, hvis hcgen nu er faldende pga alm. ting i graviditeten...? er jo bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Masig

Selvom HCG falder, vil det aldrig falde så meget at en test bliver mindre positiv.... Tallet vil stadig være på flere tusinde så en test burde være knald positiv hele graviditeten igennem, men måske det bare er en test som lige netop DU ikke kan teste særlig tydelig på.. Der er jo forskel på teste....

Anmeld

30. april 2012

sandramor

Jeg er ikke helt enig...

Jeg testede selv da jeg var i uge 10 og jo man kunne godt se test stregen men den var nu langt fra så tydelig som da jeg testede positiv i uge 5... Ja den burde være knald positiv for ja som masig siger så selvom den falder er den jo stadig meget højere end hvad de graviditets test kan måle... Men ja jeg oplevede det samme...

Anmeld

30. april 2012

Masig

sandramor skriver:

Jeg er ikke helt enig...

Jeg testede selv da jeg var i uge 10 og jo man kunne godt se test stregen men den var nu langt fra så tydelig som da jeg testede positiv i uge 5... Ja den burde være knald positiv for ja som masig siger så selvom den falder er den jo stadig meget højere end hvad de graviditets test kan måle... Men ja jeg oplevede det samme...

Jeg tror godt mærket af testen kan have noget at sige... da jeg testede positiv i starten var den rimelig tydelig på Valmed testen, men stort set ingen streg på RFSU testen... Så hvis TS prøver et andet mærke kan det være den viser tydeligere positiv måske...

Anmeld

30. april 2012

Flowers

Masig skriver:

Jeg tror godt mærket af testen kan have noget at sige... da jeg testede positiv i starten var den rimelig tydelig på Valmed testen, men stort set ingen streg på RFSU testen... Så hvis TS prøver et andet mærke kan det være den viser tydeligere positiv måske...

Jeg har brugt samme slags test i hhv uge 5 og nu uge 10, så burde ikke være det

Anmeld

30. april 2012

Flowers

sandramor skriver:

Jeg er ikke helt enig...

Og der var en leven bebs?

Anmeld

30. april 2012

sandramor

Ja det kan godt være du har ret der

ved jo alt for godt hvor stor forskel der er på de forskellige teste....

Så ville nok prøve masigs råd og prøve en ny test og se hvad den viser..

Anmeld

30. april 2012

Masig

Flowers skriver:

Jeg har brugt samme slags test i hhv uge 5 og nu uge 10, så burde ikke være det

Ja så ved jeg det ikke.. tror nu jeg ville forsøge med en anden test bare lige for at være sikker... Ellers må du jo snakke med lægen og spørge om det er muligt at få en scanning, hvis du er bekymret...

Anmeld

30. april 2012

Flowers

Masig skriver:

Ja så ved jeg det ikke.. tror nu jeg ville forsøge med en anden test bare lige for at være sikker... Ellers må du jo snakke med lægen og spørge om det er muligt at få en scanning, hvis du er bekymret...

jeg har rykket på en scanning nu, så må jeg se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.