0-1 år: baby smoking str 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.942 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. april 2012

Alexander&Lærke

Prøver lige igen at sælge dette sæt til salg, da det bare ligger herhjemme og ikke bliver brugt da ingen kan passer det længere. Det er et baby smoking sæt str 68, så fint min søn brugte et til jul og nytår da han var i den str. Og det passer da perfekt til en konfirmation/dåb her i maj/juni md.... 

Kom med et bud det er billigt.

og sorry kan ikke vende billedet...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Prøver lige igen at sælge dette sæt til salg, da det bare ligger herhjemme og ikke bliver brugt da ingen kan passer det længere. Det er et baby smoking sæt str 68, så fint min søn brugte et til jul og nytår da han var i den str. Og det passer da perfekt til en konfirmation/dåb her i maj/juni md.... 

Kom med et bud det er billigt.

og sorry kan ikke vende billedet...

Der er også en butterfly emd som ikke kom med på billedet

Anmeld

7. maj 2012

4xGreve

Hvad skal du have for det inkl. Porto?

Anmeld

7. maj 2012

Alexander&Lærke

4xGreve skriver:

Hvad skal du have for det inkl. Porto?

Tja hvad vil du give for det med porto, jeg vil bare gerne af med det, da vi ikke kan bruge det længere, vil tro porto vil blive 20-30 kr..

Anmeld

7. maj 2012

4xGreve

Mette&Alexander skriver:

Tja hvad vil du give for det med porto, jeg vil bare gerne af med det, da vi ikke kan bruge det længere, vil tro porto vil blive 20-30 kr..

Uhh det ved jeg godt nok ikke... Nok ikke meget da det jo kun er noget man kommer til at bruge en måske to gange..

Men hvad forstille du dig af mindste pris...? Nu er min dreng en basse er der plads til ham i det?

Anmeld

7. maj 2012

Alexander&Lærke

4xGreve skriver:

Uhh det ved jeg godt nok ikke... Nok ikke meget da det jo kun er noget man kommer til at bruge en måske to gange..

Men hvad forstille du dig af mindste pris...? Nu er min dreng en basse er der plads til ham i det?

60 kr ink? Nej det er nemlig ikke så meget man bruge det, men der alligevel syndt det bare ligger herhjemme. Altså det er fra h&M ved ikke hvordan han passer deres tøj ellers, mener også der er ellastik som kan strammes ud og ind i bukserne....

Anmeld

7. maj 2012

4xGreve

Mette&Alexander skriver:

60 kr ink? Nej det er nemlig ikke så meget man bruge det, men der alligevel syndt det bare ligger herhjemme. Altså det er fra h&M ved ikke hvordan han passer deres tøj ellers, mener også der er ellastik som kan strammes ud og ind i bukserne....

Er det stort eller småt i størrelsen? Han er bruger nemlig 68/74

Anmeld

7. maj 2012

Alexander&Lærke

4xGreve skriver:

Er det stort eller småt i størrelsen? Han er bruger nemlig 68/74

tja godt spørgsmål, nu er det 4 år siden min søn kunne passe det men han kunne bruge det fra han var 4,5 md til han var 7 md. ca men han har heller ikke været den største....  Hvis han har noget tøj fra h&m i 68 som han kan passe vil jeg mene at han også kan passe dette her...

Anmeld

7. maj 2012

4xGreve

Mette&Alexander skriver:

tja godt spørgsmål, nu er det 4 år siden min søn kunne passe det men han kunne bruge det fra han var 4,5 md til han var 7 md. ca men han har heller ikke været den største....  Hvis han har noget tøj fra h&m i 68 som han kan passe vil jeg mene at han også kan passe dette her...

hehe min er 3 måneder gik fra str. 50 til 68/74 og fra en vægt på 3540g til en vægt på nu 6.7 kg

Anmeld

29. maj 2012

Alexander&Lærke

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.