lol....kig lige nb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Loggidut

de indlæg hvor nogen spasser ud på andre, og jeg blander mig...er totalt slettet nu....også mine...NB-PÅLISEN HAR IGEN HAFT FINGRENE PÅ DELETE-KNAPPEN.....sådan nogle idioter...mon jeg bliver bannet nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Helle30

HAR set det. Men så kan man jo også sige, at hun får en ny chance for at komme ind i gruppen på nb, nu når alle de hadske beskeder mod hende er væk. Men ja, det er stadig en mærkelig censur de kører derinde.
Hilsen Helle, som ikke kan se at du skulle blive bannet for den besked, du har skrevet. - Men man ved jo aldrig med pålisen.

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

HAR set det. Men så kan man jo også sige, at hun får en ny chance for at komme ind i gruppen på nb, nu når alle de hadske beskeder mod hende er væk. Men ja, det er stadig en mærkelig censur de kører derinde.
Hilsen Helle, som ikke kan se at du skulle blive bannet for den besked, du har skrevet. - Men man ved jo aldrig med pålisen.

ahhh ven...jeg gav den gas og kørte den lige på kanten, altså af det tilladte...men jeg kan jo se med den besked jeg har skrevet i dag at jeg ikke helt er bandlyst....endnu...lol

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

harhhhhhh nu har de igen slettet det sidste indlæg jeg sendte her til mogen...aj hvor er de bare for meget

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Ja, det er sgu væk nu. Eiii, hvor er det bare for meget da. Er du bannet? Heaven har lige skrevet en besked til dig.

- Helle

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Ja, det er sgu væk nu. Eiii, hvor er det bare for meget da. Er du bannet? Heaven har lige skrevet en besked til dig.

- Helle

ja nu hiver jeg hende herind, hvis jeg kan...lol...det er da for plat med nb altså....

Anmeld

9. marts 2008

linepaaske

Jeg har foreslået at vi alle melder os ud i protest!!!!!

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

HAR du foreslået? Har du skrevet det på nb, for så er det væk nu???

- Helle

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

linepaaske skriver:

Jeg har foreslået at vi alle melder os ud i protest!!!!!

hmmm...måske ikke så dårlig en ide...men vi er nød til at høre om alle er med på den....der er jo nogen som gerne vil bi-beholde deres livslinie derind til...
og problemet er også at vi stadig kan mangle nogle stykker derinde fra, som vi så ikke kan hente herind

Anmeld

9. marts 2008

linepaaske

Man kan godt skrive derinde selvom man ikke har sin profil mere.... Så vi kan bare skrive uden af være logget på derinde hvis der er nogen der efterlyser os.
Jeg synes faktisk det er for dårligt at man kan skrive uden at være logget ind....

Jeg har skrevet det herinde under en anden tråd. Har undersøgt det og man skal skrive en mail til dem om at slette profilen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.